De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

accu X125

2 plaatsers

Ga naar beneden

accu X125 Empty accu X125

Bericht van Daan do 1 jan - 3:22

Ik heb via internet een x125 aangeschaft
maar er zit geen accu bij. Mijn vraag is of ik een 12v motorfietsaccu kan gebruiken om het toestel op aan te sluiten of is het makkelijker om een accu bij lowrance te bestellen.
en wat betreft het installeren zitten er meer draden op dan ik dacht en in de gebruiksaanwijzing staat dat er een 3ampere zekering tussen moet maar ik weet niet hoe ik die moet plaatsen

Daan.

Daan

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 01-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

accu X125 Empty Re: accu X125

Bericht van Hans van Dinter do 1 jan - 6:28

Hallo Daan,

Je kan die motorfietsaccu wel gebruiken voor je X125, maar je hebt ook onderhoudsvrije loodaccu's die je in bijna iedere elektronica winkel kan kopen. Voordeel van deze accu's is dat ze compact zijn dat je er nooit water hoeft bij te vullen en ze zijn gasdicht. Als ze dus omvallen of op zijn kop staan komt er geen accuzuur uitgelopen. Zou er wel een kiezen van 12V en minimaal 10 Ah en liefst nog iets groter. 12V 16Ah.

Betreft het aansluiten heb ik hier een klein voorbeeld bijgedaan.
[img]accu X125 Spanninggi7.th[/img]

Laat maar weten of je er wel of niet uitkomt.
Hans van Dinter
Hans van Dinter
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum