De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toetsenpaneel x125

4 plaatsers

Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Toetsenpaneel x125

Bericht van edje1970 wo 4 nov - 10:02

Hallo,
Sinds kort heb ik het "bekende" probleem met het toetsenpaneel van mijn x125. Het beeldscherm gaat flikkeren met daarbij een luid piepend geluid. Bij navraag is gebleken dat dit een bekend probleem is en veroorzaakt wordt door een hangende power aan/uit knop. Dit kan gemaakt worden, maar alleen wanneer de x125 niet ouder is dan 2 jaar (mijne is 2,5 jaar) en een los paneel opsturen doet men niet. Kortom..... kan ik hem weggooien.... nee toch? Is er iemand die dit probleen herkend en een oplossing weet, of is er iemand die heeeeel toevalling een toetsenpanneltje heeft liggen welke op de x125 past? Ik hoor/lees het graag.

Alvast bedankt
Edwin

edje1970

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Re: Toetsenpaneel x125

Bericht van Frenk Elings wo 4 nov - 10:22

Edwin, ik neem aan dat je unit gemaakt kan worden ook als hij ouder dan 2 jaar is, alleen doel jij natuurlijk op garantie Toetsenpaneel x125 Icon_lol.

Na die 2 jaar is de 125 uit de garantie en zul je inderdaad moeten gaan betalen bij een reparatie van deze order, maar gemaakt worden kan hij dus wel degelijk.

Wie weet komt er hier op de Desk echter een gratis tip.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Re: Toetsenpaneel x125

Bericht van edje1970 wo 4 nov - 21:08

Hallo Frenk,

Heb jij hier ervaring mee, want bij Evin wisten ze mij te vertellen hetgeen ik in mijn eerste mail schreef. Alleen vervanging binnen de garantie en anders komt het er op neer dat je gewoon pech hebt.

edje1970

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Re: Toetsenpaneel x125

Bericht van Frenk Elings wo 4 nov - 21:26

Ik denk dat je mijn eerste reactie niet goed begrepen hebt. Het komt er inderdaad op neer dat als je binnen de garantie zit, het paneel (gratis) vervangen kan worden.

Een paneel vervangen kan natuurlijk ook als je buiten (zoals in jou geval) de garantie zit, alleen zul je dan voor de reparatie moeten betalen.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Re: Toetsenpaneel x125

Bericht van greefkes zo 25 maa - 9:07

hier het zelfde, de mijn is ongeveer 5 jaar oud, iemand enig idee van de kosten??

greefkes

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Re: Toetsenpaneel x125

Bericht van Danny Geysen zo 25 maa - 9:31

greefkes schreef:hier het zelfde, de mijn is ongeveer 5 jaar oud, iemand enig idee van de kosten??

Dan zou je contact kunnen opnemen met de Technische Dienst van de Lowrance importeur, nl. Holland Nautic.

Ofwel per email op helpdesk@hollandnautic.nl
Ofwel per telefoon: (055) 541 2122.
Bijkomende informatie voor reparaties, vind je op http://www.hollandnautic.nl/cgi-bin/v14/view.pl?view_records=1&ID=907&ww=1&db=website

Succes,




Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Toetsenpaneel x125 Empty Re: Toetsenpaneel x125

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum