De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Problemen met HDS 5m

2 plaatsers

Ga naar beneden

Problemen met HDS 5m Empty Problemen met HDS 5m

Bericht van Juan Gonzalez di 6 sep - 6:13

Zoals de titel al aangeeft heb ik een probleem met mijn HDS 5m.

2 weken geleden wilde de unit niet opstarten. Dit was op de boot. Heb op de plek waar de HDS 5m staat (naast stuurconsole) toen de HDS 7 geplaatst. HDS 7 werkte prima. Dus aan de bekabeling kon het niet liggen. Na een paar uur probeerde ik het weer, en zie daar, de HDS 5m doet het weer.

Thuis gekomen even checken of de 5m het nog steeds doet. Gaat wederom weer niet aan. Volgende dag opnieuw geprobeerd. Gaat wel aan maar niet meer uit. Dit patroon heeft zich de afgelopen week meerdere keren herhaald. Immidels soft-reset gedaan. Geen verandering. Ook vandaag een hard reset gedaan. Dacht even dat het goed ging. Ik kon de unit gewoon uitschakelen via POWER KEY en niet door de 'min-kabel' van de accu af te halen. Maar...ging toen niet meer aan. Daarnet weer geprobeerd. Unit gaat nu wel aan, maar niet uit. Ook geen Satelliet ontvangst. scratch

Wordt dit een garantiegevalletje of zijn er nog acties die ik zelf kan ondernemen/uitproberen?

Hopelijk heeft iemand nog een suggestie.

Bedankt alvast.

Grt,

Juan
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Problemen met HDS 5m Empty Re: Problemen met HDS 5m

Bericht van Danny Geysen di 6 sep - 6:29

Helaas Juan ...

Terug naar de dealer ermee. Je hebt gedaan wat je kunt doen; zelf verder experimenteren heeft weinig zin en is trouwens niet zonder risico.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Problemen met HDS 5m Empty Re: Problemen met HDS 5m

Bericht van Juan Gonzalez di 6 sep - 6:36

Bedankt voor je snelle reactie Danny. Ik denk dat je gelijk hebt. Niet verder experimenteren en opsturen die 'hap'. Sad

Grt,

Juan
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Problemen met HDS 5m Empty Re: Problemen met HDS 5m

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum