De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LCX27C en GM5300

2 plaatsers

Ga naar beneden

LCX27C en GM5300 Empty LCX27C en GM5300

Bericht van Bram ma 22 dec - 5:12

Ik heb in augustus een LCX27C gekocht en deze is door Marcraft op m'n nieuwe boot gemonteerd.
Alles werkt prima en het is een prachtig apparaat.
Op advies van iemand van Lowrance heb ik als 2e unit een GM5300 gekocht met ethernetkabel.
Die ethernetkabel is verbonden met de LCX en bij de GM heb ik alleen de stroomkabel voor de unit aangesloten.
Ik zet eerst de LCX27 aan, dan de GM5300 en ik heb daarop dan wel de sonarweergave van de plas waar ik op vaar, maar de GPS weergave zie ik dan niet, alleen de standaard kaart van Amerika.
Ik had begrepen dat de GM5300 dan exact de beelden van de LCX zou weergeven omdat die als GPS- en sonar ontvanger fugireert.
Hoe los ik dit op?

Thanx,

Bram

Bram
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 22-12-08
Woonplaats : Zaandam

http://www.steelhead.nl/snoektrip

Terug naar boven Ga naar beneden

LCX27C en GM5300 Empty Re: LCX27C en GM5300

Bericht van Hans van Dinter ma 22 dec - 6:41

Bram,

Als je in je LCX 27C een kaart van b.v. Navionics heb zitten kun je deze niet delen met een andere unit. Je zou dus in die andere unit weer een apparte b.v. Navionics kaart moeten stoppen.
Wel kun je alle andere data delen, maar dan moet je die tweede unit wel op het netwerk aansluiten. Hiervoor heb de aansluiting met rode (iets oudere modellen gebruiken nog een blauwe) connector nodig.
Hans van Dinter
Hans van Dinter
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum