De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Bootvisser do 13 mei - 20:42

Zie zojuist dat er per 11-05-2010 nieuwe software voor de HDS toestellen beschikbaar is.
Ik dacht is misschien het melden waard voor diegene die het nog niet wisten...

Zie: http://www.lowrance.com/Downloads/Product-Software-Updates/
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Frenk Elings vr 14 mei - 5:38

LAATSTE NIEUWS !!!!!LET WEL OP !!!!! indien je de update (3.0) van de HDS niet 100% nodig hebt, wees dan terughoudend met deze update. Er zijn gevallen bekend dat diegene die werken met een structure scan, problemen kunnen ondervinden d.m.v. deze update.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Bootvisser vr 14 mei - 21:21

Laat mij nou net Structure Scan hebben. Aan welke problemen moet ik dan denken?
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Frenk Elings za 15 mei - 0:14

Dat kan verschillen, maar in het ergste geval is de ss niet meer bruikbaar. We hebben nog niet alle details, maar als je de update (die vooral veel updates van de radar functie bevat) niet echt nodig hebt, even vanaf blijven.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van sieb hillenga za 15 mei - 1:04

ik heb hem er ook opgezet,

net te laat gelezen dus,

wanneer komt er een goede update dan, zonder problemen.
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Frenk Elings za 15 mei - 5:43

De update is in principe goed, maar dan voor de USA toestellen en voor gebruikers die niet met een structure scan werken. De update conflicteert (lees: kan conflicten geven) met de toestellen die voor de EU (softwarematig, Ned.taal, etc) geschikt zijn gemaakt.

Ik zie hier (gelukkig ) nog geen meldingen met gebruikers die problemen hebben met de laatste update....dat hoeft ook niet, maar nogmaals....er zijn gevallen bekend van EU units (die gebruik maken van Structure Scan) die grote problemen hebben met de 3.0 update.

Heb je zelf geen problemen (met de SS), prima... en behoor je tot een kleine groep geluksvogels.....

Over een nieuwe update is nog geen nieuws te melden.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Frenk Elings di 18 mei - 5:39

Laatste nieuws over 3.0.

Het blijkt dat het allemaal erg meevalt met 3.0. Toch kan het wel degelijk zo zijn dat gebruikers met een Structure Scan deze opnieuw moeten instellen na de update. Je gaat dan als volgt te werk:

MENU-INSTELLINGEN-SYSTEEM-GEVORDERD-EIGENSCHAPPEN-(hier vink je de S-Scan en eventueel de Radar weer opnieuw aan als deze zijn "uitgevinkt" door de 3.0 update).

Vooralsnog lijkt dit het enige ongemak van 3.0 te zijn !!!!!!

Speciaal voor 3.0 is er een zeer uitgebreidde infosheet te downloaden.
http://www.lowrance.nl/HDS_3_0_RELEASE_NOTES.pdf
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van sieb hillenga di 18 mei - 5:58

ben blij dat het allemaal meevalt,

zal het donderdag, controleren.

groeten,

sieb
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Bootvisser di 18 mei - 8:35

Frenk Elings schreef:Laatste nieuws over 3.0.

Het blijkt dat het allemaal erg meevalt met 3.0. Toch kan het wel degelijk zo zijn dat gebruikers met een Structure Scan deze opnieuw moeten instellen na de update. Je gaat dan als volgt te werk:

MENU-INSTELLINGEN-SYSTEEM-GEVORDERD-EIGENSCHAPPEN-(hier vink je de S-Scan en eventueel de Radar weer opnieuw aan als deze zijn "uitgevinkt" door de 3.0 update).

Vooralsnog lijkt dit het enige ongemak van 3.0 te zijn !!!!!!

In dat geval valt het inderdaad wel erg mee allemaal. Zal hem van het weekend er eens op zetten dan...
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Bootvisser wo 26 mei - 5:20

Frenk Elings schreef:
MENU-INSTELLINGEN-SYSTEEM-GEVORDERD-EIGENSCHAPPEN-(hier vink je de s-scan en eventueel de Radar weer opnieuw aan als deze zijn "uitgevinkt" door de 3.0 update).


Heb beide toestellen vandaag ge-update. Inderdaad was de s-scan van beide toestellen verdwenen. De hierboven staande beschrijving biedt helaas geen soelaas.
De s-scan is niet meer terug te vinden op beide toestellen (hds 5x & hds 7m).
Alleen op de 7m kom ik via een omweg in het s-scan menu. Ik ga dan via pages en kies bijv. een willekeurig splitscreen samen met s-scan. Terug in het hoofdscherm aktiveer ik met de pages knop dan het betreffende s-scan scherm en kan ik naar het s-scan menu via de menu knop.
Op de hds 5x gaat deze truuk helaas niet op en zit ik zonder s-scan, s-scan lijkt overal verdwenen en is nergens meer te bekennen.... Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Icon_eek
Iemand?
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Frenk Elings wo 26 mei - 5:45

Dit is vast interessant voer voor het hoofdkantoor (Technische dienst), we gaan dus even terugkoppelen...wel even geduld want zo vlak voor het nieuwe roofvis (lees Snoekbaars) seizoen is het overal gekkenhuis.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Hans van Dinter wo 26 mei - 5:57

Heb je de raad van Frenk opgevolgd?

MENU-INSTELLINGEN-SYSTEEM-GEVORDERD-EIGENSCHAPPEN-(zet achter Struktuur een vinkje).

Ik heb zelf geen S-scan, maar als ik deze optie aanvink en ga naar Pages, heb ik er o,a het tabblad Struktuur bij.
Hans van Dinter
Hans van Dinter
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Bootvisser wo 26 mei - 9:11

Hans van Dinter schreef:Heb je de raad van Frenk opgevolgd?

MENU-INSTELLINGEN-SYSTEEM-GEVORDERD-EIGENSCHAPPEN-(zet achter Struktuur een vinkje).

Ik heb zelf geen S-scan, maar als ik deze optie aanvink en ga naar Pages, heb ik er o,a het tabblad Struktuur bij.

Zoals ik al beschreef heb ik dat reeds gedaan maar helaas zonder resultaat. S-scan menu komt niet meer terug...
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar Empty Re: Nieuwe software HDS toestellen beschikbaar

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum