De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geheugen vol - instellingen opslaan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Geheugen vol - instellingen opslaan Empty Geheugen vol - instellingen opslaan

Bericht van roald vos wo 15 apr - 8:46

Hallo,

Mijn GPS kaartplotter (lowrance 7200C) onthoud geen enkele instelling nadat ik deze heb ingegeven (dit i.t.t. mijn dieptemeter Lowrance 510C) welke iedere instelling keurig opslaat en bewaard. Ik krijg bij de plotter continue de melding dat er geen geheugen beschikbaar is en dat er waypoints verwijderd moeten worden etc. (de aanwezige sd kaarten zijn vrijwel leeg) mijn vragen

1. Hoe kan ik mijn instellingen laten bewaren na uitschakelen apparaat
2. Heeft mijn probleem iets met te m aken met geheugen opslag

graag advies

groet en dank
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Geheugen vol - instellingen opslaan Empty Re: Geheugen vol - instellingen opslaan

Bericht van Danny Geysen wo 15 apr - 9:34

Roald,

Kiijk eens onder SYSTEM SETUP/ CHECK FREE STORAGE.
Daar wordt procentueel de gebruikte ruimte op het interne geheugen van het toestel aangegeven.
Indien dit 90 % of meer bedraagt, wordt het tijd om bepaalde waypoints, tracks of routes te verwijderen of te backuppen naar een SD of MMC geheugenkaartje. (via TRANSFER MY DATA/SAVE)

Indien de gebruikte ruimte veel minder bedraagt, is er waarschijnlijk een software of hardware probleem.

Je kan dan eerst een soft reset proberen; als dat niet helpt kan je overgaan tot een hard reset. Dit laatste verwijdert wel alle waypoints, tracks en routes. Dus eerst backuppen dan als je ze wilt behouden.


Soft reset
1. Turn unit OFF
Hard resest
1. Turn unit OFF
2. Press and hold the PAGES key2. Press and hold the ZIN&ZOUT Keys at the same time
3. Press and hold the PWR key3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the USA map appears4. Release both buttons when the USA map appears



Indien soft of hard reset geen oplossing brengt, is er waarschijnlijk een defect aan het interne geheugen van het toestel en zal je terug naar de dealer moeten.

Succes
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum