De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KLACHT!

2 plaatsers

Ga naar beneden

KLACHT! Empty KLACHT!

Bericht van rgb wo 22 jul - 9:51

Hallo,

Via deze weg wil ik mij graag uiten over een lowrance-dealer
na dik 14 weken heb ik sterk het vermoeden dat ik aan een lijntje wordt gehouden.

Binnen een jaar houd mijn elite 7 het voor gezien, waarna ik deze heb terug gestuurd, sindsdien is het niks anders dan ellende
en krijg ik nagenoeg geen reactie en mocht er een keer een reactie zijn, wordt er een belofte gedaan wat niet wordt nagekomen.
ook zou mijn elite 7 zijn getest door de importeur.... en zou het volgens hen het gewoon doen. eenmaal weer terug, je raad het al
nadanoppes!!!!, weer terug gebracht en werdt met gesloten armen ontvangen, met andere woorden heb je die zeikerd weer,
test dat ding dan gewoon... grote vraag is hoe lang gaat het duren voor ik hem weer werkend terug krijg???

Sorry hoor, maar als dit service van een lowrance-dealer is?? Wordt het hoog tijd om het eea eens goed onder de loep te nemen.
mijn vraag dan ook dringend, waar kan ik aankloppen om serieus te worden geholpen?.

mvg Rene

rgb

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 22-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

KLACHT! Empty Re: KLACHT!

Bericht van hjkeizer do 23 jul - 2:23

Aankloppen bij de leverancier en anders naar de rechter.
Tussentijds zou je het es bij de importeur kunnen aankaarten.
Ik neem aan dat je nog recht hebt op garantie

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum