De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd

2 plaatsers

Ga naar beneden

eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd Empty eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd

Bericht van lucasdesanty wo 11 maa - 8:39

Beste collega's,,

Ik had jullie beloofd om mijn eerste screenshots te plaatsen zodra ik een keer op het water zou komen. Afgelopen weekend heb ik dan eindelijk, na maanden naar mijn Lowrance thuis te hebben gestaard, hem kunnen testen op de maas in zuid limburg. Ik ben werkelijk overweldigd door de details die ik kon zien op mijn apparaat. Tegelijkertijd ook teleurgesteld. Teleurgesteld omdat ik maar weinig vis kon vinden op de plas. Geen wonder dat het een taaie dag was..
Dit gaat in ieder geval mijn manier van vissen veranderen:  de vis eerst zoeken en dan vissen..

Op de screenshot zie je een afbeelding van de sidescan met maar weinig informatie..
Op de andere screenshot zie je een afbeelding van mijn shad op de 2d en downscan. Overigens zie je boven mijn shad op ongeveer 2,5 meter diep wel een vissignaal. Ik vermoed brasem...

Ik ben in ieder geval ontzettend tevreden dank voor al jullie installatietips. Meerdere screenshots zullen volgen..

eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd Dh4umq

eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd S33cwp

lucasdesanty

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-09-14

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd Empty Re: eerste screenshot van HDS 7 TOUCH met structurescan zoals beloofd

Bericht van Danny Geysen wo 11 maa - 9:28

Hartelijk dank voor het delen van deze informatie. Gewoon het toestel gebruiken en een aantal instellingen overlopen is het beste wat je kan doen. Zo leer je het toestel kennen. En die vis, die komt echt nog wel. Er wordt wel eens gezegd dat een groot gedeelte van een water quasi visloos is en daar komt het soms ook wel op neer.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum