Nieuw HDS Gen3
3 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Nieuw HDS Gen3
Lowrance heeft aangekondigd dat er een nieuwe lijn komt, de HDS Gen3.
De touch geeft wel wat problemen omdat het scherm niet altijd reageert. De Gen3 is een combinatie van touch en knoppen als ik het allemaal goed begrepen heb.
De touch geeft wel wat problemen omdat het scherm niet altijd reageert. De Gen3 is een combinatie van touch en knoppen als ik het allemaal goed begrepen heb.
HenkvanGerwen- Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Re: Nieuw HDS Gen3
Deze info klopt Henk. Alleen is het nog even afwachten voor de officiële aankondiging.
Heb je al eens geprobeerd om de Touch te hercaliberen; dat heeft bij mij toch al geholpen.
Persoonlijk vind ik dat het met een HDS 7 Gen2 Touch soms toch moeilijk navigeren bllijft, omdat de objecten op het scherm vaak erg klein zijn. Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Met een 9 Touch gaat het volgens mij een stuk vlotter.
Heb je al eens geprobeerd om de Touch te hercaliberen; dat heeft bij mij toch al geholpen.
Persoonlijk vind ik dat het met een HDS 7 Gen2 Touch soms toch moeilijk navigeren bllijft, omdat de objecten op het scherm vaak erg klein zijn. Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Met een 9 Touch gaat het volgens mij een stuk vlotter.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Gisterenavond heb ik de laatste software geladen (update van 2 december 2014, versie 3.5).
Daarna beide HDS-en gecalibreerd, donderdag vissen en kijken wat het brengt.
Daarna beide HDS-en gecalibreerd, donderdag vissen en kijken wat het brengt.
HenkvanGerwen- Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Zal vast niet lang meer duren
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: