De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Temperatuur blijft knipperen elite 4x

Ga naar beneden

Temperatuur blijft knipperen elite 4x Empty Temperatuur blijft knipperen elite 4x

Bericht van timm6061 wo 29 okt - 10:45

Mijn elite 4x doet het prima alleen blijft de watertemperatuur knipperen op het beeldscherm. In totaal ben ik 10 x wezen vissen maar is er slecht 1 x een getal komen te staan. Die klopte overigens wel met het apperaat van mijn mede visser toen.

Ik heb de transducer onder de bellyboot hangen in de bijgeleverde beugel. Fishfinder is nieuw aangeschaft dus ik ga ervanuit dat kabels en aansluiting in orde zijn.

Qua instellingen zie ik niet iets waar ik wat aan kan veranderen zodat hij het wel aangeeft. Heb twtr als overlay data staan.

Moet ik iets simpels doen om het aan de gang te krijgen?

Gr tim

timm6061

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Temperatuur blijft knipperen elite 4x Empty Re: Temperatuur blijft knipperen elite 4x

Bericht van timm6061 zo 2 nov - 22:26

Is er niet iemand wie dit bekent is?

timm6061

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum