De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sonarlog elite 5 hdi probleem

2 plaatsers

Ga naar beneden

sonarlog elite 5 hdi probleem Empty sonarlog elite 5 hdi probleem

Bericht van rsteigstra za 27 sep - 1:10

Hallo,

na de update van de elite 5 hdi (software versie 4.0) heb ik een probleem met de sonarlog. Nadat ik begin met loggen stopt dit zonder aanwijsbare reden, zonder dat er een melding wordt gegeven. Als ik dan opnieuw wil loggen dan lukt dit niet meer. Pas nadat ik het toestel opnieuw heb opgestart dan logt hij weer eventjes maar valt daarna weer weg. Ook de opgeslagen logfiles lijken onbruikbaar te zijn. Ik gebruik de logfiles om up te loaden naar insight genesis zodat ik mijn eigen waterkaarten kan maken. Echter geeft dit nu veel problemen en gaat hier veel tijd in zitten.

Ook lijken de waypoints na de update niet meer op het toestel te zitten. Klopt dat? Of staan mijn settings dan niet goed?
Ik ben in de veronderstelling dat de waypoints worden opgeslagen op het toestel en niet op een sd kaart die ik gebruik.

Alvast bedankt voor de reactie.

Gr. Robin

rsteigstra

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 27-09-14

Terug naar boven Ga naar beneden

sonarlog elite 5 hdi probleem Empty Re: sonarlog elite 5 hdi probleem

Bericht van Danny Geysen ma 29 sep - 7:59

Dag Robin,

Bedankt voor de melding.
Van zodra we meer nieuws hebben i.v.m. dit probleem geven we je een seintje.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum