De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sonarhub en CHIRP

2 plaatsers

Ga naar beneden

Sonarhub en CHIRP Empty Sonarhub en CHIRP

Bericht van Arie de Lange za 28 jun - 22:41

SonarHub en CHIRP; alweer een vernieuwing in de sonarwereld voor de sportvissers.
Ben me gaan verdiepen in de veranderingen in frequenties van de diverse transducers welke geschikt zijn voor SonarHub en de verbeteringen van het onderscheiden van vis signaal op zee.
Heb inmiddels een aantal forums bezocht over dit onderwerp maar de vraag rijst bij mij:

In de SonarHube Guide stond ( vrij vertaald) dat wanneer een Chirp transducer in gebruik is kan je geen gebruik maken van de single transducer of Structure Scan HD.
Kan je gewoon sonar logs maken met deze SonarHub aangepaste apparatuur. ?
Ik neem aan dat je eerst ook je HDS Gen2 moet updaten voor de aanpassingen in SonarHub.
Groeten

Arie de Lange

Arie de Lange
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 09-06-10
Woonplaats : Zoutelande

Terug naar boven Ga naar beneden

Sonarhub en CHIRP Empty Re: Sonarhub en CHIRP

Bericht van hjkeizer zo 29 jun - 2:37

Structurescan en sonar kan alleen met vaste sonarfrequentie.
Aangezien je maar 1 sonar transducer kunt koppelen, is het of chirp of vaste frequentie

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum