Welke accu voor mijn bellyboot met een hds 5 combo.
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Welke accu voor mijn bellyboot met een hds 5 combo.
k wil mij een nieuwe accu aanschaffen voor op een bellyboot en dan voor een
hds 5 combo, iemand hier ervaring mee met welke soort accu (ampères) ik moet kopen, ik moet er wel
een hele dag mee kunnen vissen.
Natuurlijk moet het wel zo'n klein mogelijke accu zijn.
Ik moet overigens de hds 5 combo ook nog aanschaffen iemand hier misschien een goed adres voor, als
ik dat hier tenminste vragen mag.
M.v.g,
Jan.
hds 5 combo, iemand hier ervaring mee met welke soort accu (ampères) ik moet kopen, ik moet er wel
een hele dag mee kunnen vissen.
Natuurlijk moet het wel zo'n klein mogelijke accu zijn.
Ik moet overigens de hds 5 combo ook nog aanschaffen iemand hier misschien een goed adres voor, als
ik dat hier tenminste vragen mag.
M.v.g,
Jan.
lekkervissen- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 21-07-11
Leeftijd : 68
Re: Welke accu voor mijn bellyboot met een hds 5 combo.
Jan,
Zoals je zelf al aangeeft heb je bij gebruik van een bellyboat niet zo'n geweldige keuze, omdat gewicht toch wel een heel belangrijke factor is. Daarom zou ik gewoon gaan voor een 9Ah loodbatterij. Deze vind je bij wel bij elke nautische zaak. Desnoods kan je voor een 2e accu (backup) zorgen voor een wat langere visdag.
Voor een lijst van officiële dealers kan je hier terecht: http://www.hollandnautic.nl/e/7/
Zoals je zelf al aangeeft heb je bij gebruik van een bellyboat niet zo'n geweldige keuze, omdat gewicht toch wel een heel belangrijke factor is. Daarom zou ik gewoon gaan voor een 9Ah loodbatterij. Deze vind je bij wel bij elke nautische zaak. Desnoods kan je voor een 2e accu (backup) zorgen voor een wat langere visdag.
Voor een lijst van officiële dealers kan je hier terecht: http://www.hollandnautic.nl/e/7/
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: