serienummer Elite-4HDI
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
serienummer Elite-4HDI
onlangs een elite-4HDI aangeschaft in een visserswinkel te Roeselare. nu zou ik willen gebruik maken van Navico insight planner en moet daarvoor het serienummer ingeven. dit zou volgens hun op de laatste bladzijde van de gebruikershandleiding staan. ik vind daar onder een barcode een reeks cijfers samengesteld als volgt : *123-12345-123* (het zijn wel andere cijfers). Als ik die code intik krijg ik de melding : activation failed - unknown error.
ik heb ook reeds geprobeerd om de nummers die op de doos vermeld staan in te tikken, maar met hetzelfde resultaat.
Kan iemand mij vertellen waar het verkeerd gaat a.u.b ?
Bedankt voor de eventuele reacties.
Paul Temperville (Poperinge)
ik heb ook reeds geprobeerd om de nummers die op de doos vermeld staan in te tikken, maar met hetzelfde resultaat.
Kan iemand mij vertellen waar het verkeerd gaat a.u.b ?
Bedankt voor de eventuele reacties.
Paul Temperville (Poperinge)
Paul Temperville- Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 30-05-14
Re: serienummer Elite-4HDI
Paul,
Als je het toestel inschakelt, kijk dan eens onder het Menu 'Systeem'. Daar vind je 'About'.
Het serienummer staat daar ook vermeld. Als je dat ingeeft bij Insight Genesis zal je geen problemen meer ondervinden.
Veel succes,
Als je het toestel inschakelt, kijk dan eens onder het Menu 'Systeem'. Daar vind je 'About'.
Het serienummer staat daar ook vermeld. Als je dat ingeeft bij Insight Genesis zal je geen problemen meer ondervinden.
Veel succes,
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
bedankt voor de snelle reactie. ik heb ondertussen een privébericht gestuurd met enkele gegevens.
voor de moment is het nog niet gelukt om binnen te raken, maar voor ik nog iemand lastig val zal ik eerst eens proberen om een nederlandstalige handleiding te pakken te krijgen van de Elite-4HDI. Mijn kennis van het engels (en dan nog technisch engels) is ruim onvoldoende.
Denk dat ik morgen eens het toestel uitgebreid ga testen op een of andere waterplas of rivier. Al doende leert men soms.
Sorrie voor het ongemak.
Denk dat ik morgen eens het toestel uitgebreid ga testen op een of andere waterplas of rivier. Al doende leert men soms.
Sorrie voor het ongemak.
Soortgelijke onderwerpen
» update Elite-4HDI
» verschil tussen elite 5x hdi en elite 5 hdi
» Elite-5x DSI
» elite 5x of elite 5x HDI
» elite 5 dsi
» verschil tussen elite 5x hdi en elite 5 hdi
» Elite-5x DSI
» elite 5x of elite 5x HDI