De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrange x4 pro

4 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Lowrange x4 pro

Bericht van EricBeck ma 19 aug - 3:24

Ik ben bijna 2 jaar in het bezit van een X4pro, Helaas werkt hij niet meer naar behoren.
De klacht: Hij start op in de simulator mode en weigert nieuwe instellingen uit te voeren . Zover ik kan zien is de kabel onbeschadigd.
Wat kan er nog meer de reden van deze klacht zijn.

EricBeck

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Re: Lowrange x4 pro

Bericht van Danny Geysen ma 19 aug - 10:02

Eric,
Heb je al geprobeerd om het toestel terug in de 'fabrieksinstellingen' te zetten?
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Re: Lowrange x4 pro

Bericht van EricBeck di 20 aug - 1:01

Ja, dat heb ik en daar is eigenlijk het probleem denk ik begonnen. In eerste instantie werkte de watertemperatuur meting niet meer en dus gereset. Toen zag ik dat pinnetje krom was en recht gebogen.
Toen ging het daarmee goed maar later kreeg ik hem niet aan de gang in automode en dus manual geprobeerd in te stellen, dit lukte na enige tijd. Dag er op niets meer en alleen dus nog maar simulator mode.
Maar ik zal nogmaals hem terugzetten in fabrieksinstellingen.

EricBeck

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Re: Lowrange x4 pro

Bericht van EricBeck ma 26 aug - 0:45

Beste Danny, helaas hij heeft er echt geen zin meer in. Dus kabel nogmaals nagelopen en op één punt voel ik onder een lichte afdruk in de buitenkabel geknisper van de tussenfolie. Zou het zo kunnen zijn dat er toch draadbreuk is en kan je er gewoon een stuk tussenuit halen en weer solderen??

EricBeck

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Re: Lowrange x4 pro

Bericht van alrikdfc di 22 okt - 1:42

Beste Eric,

Ik heb me net aangemeld op het forum. Ik heb hetzelfde probleem, hij start alleen op in de simulator mode. Toevallig heb ik een tweede Lowrance x4 waarvan ik weet dat de transducer en kabels goed zijn. Deze heb ik aangesloten op mijn "kapotte" x4 en hij start weer alleen maar op in de simulator mode. Het kan dus geen transducer of kabelprobleem zijn. Ik heb trouwens de portable versie.

Ik hoorde via via van Juan dat er een zachte en harde reset is. weet niet of deze optie oom op de x4 zit. Volgens mij is het een software probleem?

Heb je de jouwe nog aan de praat gekregen, zie dat dit topic alweer enkele maanden oud is.

Groeten,

Alrik

alrikdfc

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Re: Lowrange x4 pro

Bericht van Peter W do 24 okt - 6:41

x4 heeft geen soft reset, er is maar één reset.
(er valt immers ook geen data te bewaren)

Peter W
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Oosterhout NB

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrange x4 pro Empty Re: Lowrange x4 pro

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum