WATERKAART
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
WATERKAART
Jongens de vraag is misschien al eerder gesteld sorry in dat geval, maar mijn maatje stelde me net deze vraag, wil het zelf ook wel graag weten.
Als je meerdere hds toestellen 3 stuks bv via een netwerk verbonden hebt, kan je dan met een kaart ook de kaart, kaartgegevens bekijken op de andere toestellen.
Want ik neem aan dat als je op een van de toestellen een wp zet dat die toch ook een markering geeft op de andere twee toesellen.
Danny heb ik het gisteren goed begrepen gaat Dr deph ook met een eigen kaart komen die te koop zal komen voor de niet handige dr deph believers!
met vriendelijke groeten,
Robbie Smeets
Als je meerdere hds toestellen 3 stuks bv via een netwerk verbonden hebt, kan je dan met een kaart ook de kaart, kaartgegevens bekijken op de andere toestellen.
Want ik neem aan dat als je op een van de toestellen een wp zet dat die toch ook een markering geeft op de andere twee toesellen.
Danny heb ik het gisteren goed begrepen gaat Dr deph ook met een eigen kaart komen die te koop zal komen voor de niet handige dr deph believers!
met vriendelijke groeten,
Robbie Smeets
Lundje- Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 22-12-08
Re: WATERKAART
Robbie,
Kaartgegevens worden nog niet mee verstuurd via het NMEA2000- of het ethernetnetwerk.
Op dit ogenblik gaat dat niet. Waypoints worden wel gesynchroniseerd, dat klopt.
Er zijn momenteel verschillende initiatieven aan de gang met DrDepth-kaarten. Maar ik weet uiteraard niet wat jij opgevangen had?
Kaartgegevens worden nog niet mee verstuurd via het NMEA2000- of het ethernetnetwerk.
Op dit ogenblik gaat dat niet. Waypoints worden wel gesynchroniseerd, dat klopt.
Er zijn momenteel verschillende initiatieven aan de gang met DrDepth-kaarten. Maar ik weet uiteraard niet wat jij opgevangen had?
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Danny ik had vernomen dat er kortelings kaarten op de markt zouden komen, zoals de navionics?
Ik stel bewust die vraag gezien twee maten van mij een kaart willen aanschaffen, dus mocht dat het geval zijn dan zou ik hun zeker afraden om nu al een te kopen.
Hoor graag van je
mvg
Robbie
Ik stel bewust die vraag gezien twee maten van mij een kaart willen aanschaffen, dus mocht dat het geval zijn dan zou ik hun zeker afraden om nu al een te kopen.
Hoor graag van je
mvg
Robbie
Lundje- Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 22-12-08
Robbie, de kans is reëel dat er binnenkort nog andere kaarten voor Nederland & België ter beschikking zullen komen. Maar dan zal een HDS (of misschien ook Elite) vereist zijn. De oudere modellen zoals LCX en LMS zullen hoogstwaarschijnlijk niet volstaan.
Ook over de datum, wanneer die nieuwe kaarten ter beschikking zouden komen, weten we momenteel nog niets .
Ook over de datum, wanneer die nieuwe kaarten ter beschikking zouden komen, weten we momenteel nog niets .
Robbie,
Hier is al een eerste aanvulling:
http://www.lowrance.com/en-US/News/Jeppeson-Lowrance-Compatible-Mapping/
Hier is al een eerste aanvulling:
http://www.lowrance.com/en-US/News/Jeppeson-Lowrance-Compatible-Mapping/
Back to C-Map :-)
NV charts is er mee aan aan de slag (voor NL)
Stentec is bezig
wie volgen?
NV charts is er mee aan aan de slag (voor NL)
Stentec is bezig
wie volgen?
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waterkaart
» waterkaart bekijken op pc.
» Waterkaart gebruiken op 2 HDS toestellen
» Waterkaart Nederland voor in HDS 7
» Waterkaart voor 6500C
» waterkaart bekijken op pc.