vocht achter scherm
5 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
vocht achter scherm
Dag,
ik heb in mijn visboot twee lowrance dieptemeters de X125 en de X135. De laatste gebruik ik nu vier jaar en de 125 drie jaar. Beide hebben vocht achter het scherm dat vooral hinderlijk wordt als de zon er op schijnt. Is dat probleem te verhelpen?
Groet,
Sjors Hempenius
ik heb in mijn visboot twee lowrance dieptemeters de X125 en de X135. De laatste gebruik ik nu vier jaar en de 125 drie jaar. Beide hebben vocht achter het scherm dat vooral hinderlijk wordt als de zon er op schijnt. Is dat probleem te verhelpen?
Groet,
Sjors Hempenius
Sjors Hempenius- Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-12-08
Re: vocht achter scherm
Hallo Sjors, vocht in je scherm is (in principe) niet zelf permanent op te lossen. Onze units worden in de fabriek vacuum getrokken. Je zult dus terug moeten naar de dealer die ze weer doorstuurd naar de technische dienst.
Deze zal de units openmaken, vervolgens kijken waar het probleem zit, het scherm reinigen en de units opnieuw vacuum trekken.
Het is wel vreemd dat ze beide dit probleem hebben...laat je ze toevallig permanent op de boot zitten ?
Deze zal de units openmaken, vervolgens kijken waar het probleem zit, het scherm reinigen en de units opnieuw vacuum trekken.
Het is wel vreemd dat ze beide dit probleem hebben...laat je ze toevallig permanent op de boot zitten ?
Laatst aangepast door Frenk Elings op ma 29 dec - 0:06; in totaal 2 keer bewerkt
Sjors,
Ik heb eens de tip gehad om het toestel gedurende 3 dagen op een radiator van de CV te leggen.Achter in elk toestel zit een Gortex membraam om eventueel vocht te laten verdwijnen.
Misschien dat dit helpt
Ik heb eens de tip gehad om het toestel gedurende 3 dagen op een radiator van de CV te leggen.Achter in elk toestel zit een Gortex membraam om eventueel vocht te laten verdwijnen.
Misschien dat dit helpt
Hans van Dinter- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
de verlichting aan laten doe ik altijd had er last van ,en van de boot in huis halen.
cor de vet- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-01-09
Leeftijd : 71
hallo
ik lig mijn x125 altijd na het vissen in een bak met rijst
geen last meer gehad
ik lig mijn x125 altijd na het vissen in een bak met rijst
geen last meer gehad
DRDRE27- Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-12-08
Soortgelijke onderwerpen