De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn de kabels e.d van een Lowrance LMS337 hetzelfde als LCX15MT

Ga naar beneden

Zijn de kabels e.d van een Lowrance LMS337 hetzelfde als LCX15MT  Empty Zijn de kabels e.d van een Lowrance LMS337 hetzelfde als LCX15MT

Bericht van carpmagi do 4 aug - 2:21




Hallo iedereen,

Kan iemand mij vertellen of dat de voedingskabel/transducer/gps antenne van het type Lowrance LMS337 te gebruiken zijn
op een Lowrance LCX15MT.

Het is namelijk zo dat ik een LCX15MT heb maar ik mis dus de voedingskabel/gps antenne/transducer en nu kan ik deze delen van iemand overnemen die ze op het type LMS337 gebruikt heeft.

Ik hoor heel graag van jullie.....

mvg Ben

carpmagi
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de kabels e.d van een Lowrance LMS337 hetzelfde als LCX15MT  Empty Re: Zijn de kabels e.d van een Lowrance LMS337 hetzelfde als LCX15MT

Bericht van Frenk Elings zo 7 aug - 7:54

Naar mijn weten niet.....de kabel voor de 15MT heeft een zwarte connector en de kabel voor de LMS een blauwe...dus zijn volgens mij de "pinns" anders.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum