De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

upgrade LMS-527c DF iGPS

2 plaatsers

Ga naar beneden

upgrade LMS-527c DF iGPS Empty upgrade LMS-527c DF iGPS

Bericht van jan goede zo 28 dec - 9:12

Geachte lowrange gebruikers.
Ik heb de volgende vraag, ik wil mijn LMS-527c DF iGPS gaan upgrade door het downloaden van de benodigde software.
nu is mijn vraag als ik deze software op mijn diepte meter / gps zet kan ik dan ook een 3D beeld krijgen van mijn diepte meter of geld deze ombouw alleen voor de kaart plotter?
En zijn er mensen die ervaring hebben met het upgrade van hun diepte meter?

met vriendelijke groeten jan

jan goede

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

upgrade LMS-527c DF iGPS Empty Re: upgrade LMS-527c DF iGPS

Bericht van Frenk Elings zo 28 dec - 10:17

Hallo Jan, Het is niet mogelijk om je unit te upgraden naar een 3D versie door te downloaden. Wel is het mogelijk om bij een Lowrance dealer een 3D-kaart van je gebied (Navionics) aan te schaffen.

Over het het upgraden/updaten van software/firmware zijn al enkele uitgebreide topics besproken in het onderdeel "Vragen over GPS"


Laatst aangepast door Frenk Elings op wo 14 jan - 22:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Op slot gegaan)
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum