upgrade LMS-527c DF iGPS
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Sonar
Pagina 1 van 1
upgrade LMS-527c DF iGPS
Geachte lowrange gebruikers.
Ik heb de volgende vraag, ik wil mijn LMS-527c DF iGPS gaan upgrade door het downloaden van de benodigde software.
nu is mijn vraag als ik deze software op mijn diepte meter / gps zet kan ik dan ook een 3D beeld krijgen van mijn diepte meter of geld deze ombouw alleen voor de kaart plotter?
En zijn er mensen die ervaring hebben met het upgrade van hun diepte meter?
met vriendelijke groeten jan
Ik heb de volgende vraag, ik wil mijn LMS-527c DF iGPS gaan upgrade door het downloaden van de benodigde software.
nu is mijn vraag als ik deze software op mijn diepte meter / gps zet kan ik dan ook een 3D beeld krijgen van mijn diepte meter of geld deze ombouw alleen voor de kaart plotter?
En zijn er mensen die ervaring hebben met het upgrade van hun diepte meter?
met vriendelijke groeten jan
jan goede- Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-12-08
Re: upgrade LMS-527c DF iGPS
Hallo Jan, Het is niet mogelijk om je unit te upgraden naar een 3D versie door te downloaden. Wel is het mogelijk om bij een Lowrance dealer een 3D-kaart van je gebied (Navionics) aan te schaffen.
Over het het upgraden/updaten van software/firmware zijn al enkele uitgebreide topics besproken in het onderdeel "Vragen over GPS"
Over het het upgraden/updaten van software/firmware zijn al enkele uitgebreide topics besproken in het onderdeel "Vragen over GPS"
Laatst aangepast door Frenk Elings op wo 14 jan - 22:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Op slot gegaan)
Soortgelijke onderwerpen
» Software upgrade voor HDS?
» LMS-522 iGPS
» lowrence 522-c igps
» transducerkabel 522 igps
» repareren lms 334 c IGPS
» LMS-522 iGPS
» lowrence 522-c igps
» transducerkabel 522 igps
» repareren lms 334 c IGPS
:: Stel hier je vraag :: Sonar
Pagina 1 van 1