De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance LMS 337C DF

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrance LMS 337C DF Empty Lowrance LMS 337C DF

Bericht van aad ma 25 jul - 6:32

Hallo ik ben Aad Elings en ben nieuw hier.
ik heb een vraag ,ik kan een gebruikte LMS 337C DF kopen, nu wil ik graag weten wat (DF) betekent , is dat dual frequency ?
als ik me niet vergis is dit type tot 600 meter, en nu wil ik graag weten heeft dat invloed op ondiep water .


aad

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-07-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alkmaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance LMS 337C DF Empty Re: Lowrance LMS 337C DF

Bericht van Frenk Elings wo 27 jul - 4:53

Yep, DF = Dual Frequentie (50/200 kHz) en de sterkte van de unit heeft geen negatief invloed op ondiep water. Vis je echter altijd alleen maar op ondiep water (tot 3meter) is het misschien verstandiger om een HDS unit aan te schaffen. De "oude" LMS serie heeft een krachtige "sonarpuls" welke nog wel eens als "schrikeffect" onder water kan werken. Dit effect wordt versterkt als het niet weg kan in ondiepe plassen en sloten. De HDS serie heeft nog wel een krachtige puls maar is nauwelijks meer hoorbaar. Wellicht een overweging om over na te denken.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum