De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

x 125

3 plaatsers

Ga naar beneden

x 125 Empty x 125

Bericht van herman hanekamp do 25 dec - 23:26

hallo,
ben erg blij met dit initiatief om als gebruiker(s) meer aan de weet te komen over de apparatuur die we gebruiken. regelmatig rommel ik wat met de instellingsmogelijkheden maar zie de resultaten ook niet (direct) terug in de weergave op het beeld. is het een verbetering of niet?

ik gebruik nu ongeveer een jaar de x 125 en ben erg tevreden over de meter. bij tijd en wijle (ook op ondieper water (3.00m)) prachtige bananen!! één ding valt me op; bij mijn meter is er verschil in helderheid tussen de bovenste en onderste helft van het scherm. met de verlichting aan op de één nahelderste stand is dit het beste zichtbaar.

vraag: ligt dit aan de instellingen of aan de meter zelf?

groet herman

herman hanekamp

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

x 125 Empty Re: x 125

Bericht van Frenk Elings vr 26 dec - 2:25

Herman, in principe hoort je beeldscherm egaal verlicht te zijn. Kun je er misschien een screenshot of een foto van maken zodat we het wat duidelijker kunnen beoordelen ?
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

x 125 Empty Re: x 125

Bericht van herman hanekamp vr 26 dec - 7:49

]x 125 49164
ingevoegd, en ik hoop dat de link werkt een foto van het scherm in de demo mode. op de lijn van 10 m. zie je een verschil in toon/ helderheid tussen boven en onder.
hoop dat het een beetje zichtbaar is, een goede foto maken van de juiste weergave valt niet echt mee.

groet herman

herman hanekamp

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

x 125 Empty Re: x 125

Bericht van Danny Geysen zo 28 dec - 12:03

Herman,

Je zou eerst volgende zaken eens kunnen checken:

Zijn de polen van je accu zuiver? En zittten de klemmen goed vast op de polen?
Is je accu voldoende geladen?
Staan er nog andere electrische apparaten aan als je het probleem hebt?
Liggen er andere electrische kabels in de buurt van je toestel?
Heb je de laatste firmware al gëïnstalleerd?

Tenslotte zou je een soft reset en daarna indien nodig een hard reset kunnen uitvoeren:

Soft Reset (Does not delete Data)------------------- Hard Reset (Deletes stored data)
1. Turn unit OFF------------------------------------------------1.. Turn unit OFF
2. Press and hold the PAGES key----------------------2. Press and hold the ZIN&ZOUT Keys at the same time
3. Press and hold the PWR key------------------------- 3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the unit powers up 4. Release both buttons when the unit powers up.

Als dit geen soelaas biedt zal je terug naar de dealer moeten vrees ik.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

x 125 Empty Re: x 125

Bericht van herman hanekamp zo 11 jan - 0:50

hallo,
heb na het laatste mail contact heb ik telefonisch contact opgenomen met de dealer.
"niet moeilijk over doen, als er echt een fout in de meter zit valt dit onder de garantie en krijg je een andere meter" aldus MDSI uit amsterdam.
binnen een paar dagen had ik een nieuwe meter in huis! perfekt! heb MDSI vriendelijk bedankt voor de vlotte service en nu maar wachten tot het ijs weg is.

groet herman

herman hanekamp

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

x 125 Empty Re: x 125

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum