De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HDS 4.0

2 plaatsers

Ga naar beneden

HDS 4.0 Empty HDS 4.0

Bericht van Juan Gonzalez vr 6 mei - 9:22

Beste HDS gebruikers,

Onlangs heb ik versie 4.0 geïnstalleerd op mijn HDS 7. Dit lukte in één keer. Echter, na het toestel een aantal keren aan en uit gezet te hebben verschijnt bij het opstarten een venstertje met Sirius Marine Wheather (satelliet radio). Zover ik weet is deze optie alleen in de VS beschikbaar. Ik ben wel benieuwd of dit venster verschijnt bij diegene die hun unit ook hebben ge-upgraded naar versie 4.0.

Wat mij opvalt in deze versie is het feit dat in de simulatie-modus na enkele seconden de simulator verspringt naar een ander beeld. De pixels van dat beeld zijn blokkeriger dan het beeld waar de simulatie mee opstart. Wanneer ik bij Instellingen de optie Simulator kies en vervolgens de optie Files en daarna Herstel default files aanklik en tot slot op Bewaar klik dan heb ik de ‘originele’ simulatie weer terug.
No big deal maar ben toch benieuwd of andere HDS gebruikers dit ook hebben.

Tot slot, op het beeldscherm van mijn vorige HDS was kalk wat in het water zit in het scherm gaan zitten. Deze kalkvlekken waren er met geen mogelijkheid meer af te krijgen. Eigenlijk zou ik mijn huidige HDS willen voorzien van een doorzichtige plakfolie. Iemand enig idee waar je dit kunt kopen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Vr. grt,

Juan Gonzalez


Laatst aangepast door Juan Gonzalez op vr 6 mei - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ps. Deze Topic mag naar 'Algemeen'.)
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 4.0 Empty Re: HDS 4.0

Bericht van marcel oomen zo 8 mei - 4:44

juan,
krijg volgende week mijn boot terug van een beurt,
zal dan eens kijken hoe dat zit met dat sateliet radio venstertje..
grts, marcel d.1013

marcel oomen
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : stein

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 4.0 Empty Re: HDS 4.0

Bericht van Juan Gonzalez zo 8 mei - 5:37

Bedankt voor je reactie Marcel.

Denk dat ik er uit ben. Het venster Serius Wheater heb ik kunnen verwijderen.
Instellingen --> Systeem --> Gevorderd --> Eigenschappen --> Serius Weer uitvinken. Unit opnieuw opstarten. Even opletten dat de unit NIET in de simulatiemodus staat.

Wordt wellicht vervolgd.

Grt,

Jua

Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 4.0 Empty Re: HDS 4.0

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum