sonic hub
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
sonic hub
wanneer kunnen we de sonic hub verwachten in nederland.
lijkt mij een mooie aanvulling op mijn hds.
groeten,
sieb
http://www.lowrance.com/en/SonicHub/
lijkt mij een mooie aanvulling op mijn hds.
groeten,
sieb
http://www.lowrance.com/en/SonicHub/
Re: sonic hub
Inderdaad..zou ik ook wel eens willen weten ..ga ik gelijk morgen even terugkoppelen naar het hoofdkantoor...je hoort ervan !
Sieb, dit "speelgoed" zou officieel in september hier op de markt moeten verschijnen. Realiteit leert echter dat je je daar enkele maanden bij op moet tellen......"eind" 2010 lijkt dus ons dus meer reeel !
Frenk Elings schreef:Sieb, dit "speelgoed" zou officieel in september hier op de markt moeten verschijnen. Realiteit leert echter dat je je daar enkele maanden bij op moet tellen......"eind" 2010 lijkt dus ons dus meer reeel !
wat mag dit speeltje kosten, las in de USA, 299 dollar,
groeten,
sieb
wat is dat voor iets?
grts, marcel d. 1013
grts, marcel d. 1013
marcel oomen- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 63
marcel oomen schreef:wat is dat voor iets?
grts, marcel d. 1013
hallo marcel,
het is een audio/radio installatie, waar een ipod, iphone, sd kaart,op aangesloten kan worden, en die bedien je via je hds unit.
groeten,
sieb
marcel oomen schreef:wat is dat voor iets?
grts, marcel d. 1013
1. https://www.youtube.com/watch?v=XPeBvbLuyzg
2. http://www.lowrance.com/en/SonicHub/
3. http://mediabase.edbasa.com/kunder/navico/lowrance/functions/getfile.php?object_id=navidoc~80314708&file=/images/TIBE/device/navico/library/navidoc/navidoc/navidoc/j2010/m05/t28/0005326_2.pdf&filename=Lowrance_SonicHub_Brochure.pdf&type=download
sieb hillenga schreef:Frenk Elings schreef:Sieb, dit "speelgoed" zou officieel in september hier op de markt moeten verschijnen. Realiteit leert echter dat je je daar enkele maanden bij op moet tellen......"eind" 2010 lijkt dus ons dus meer reeel !
wat mag dit speeltje kosten, las in de USA, 299 dollar,
groeten,
sieb
Ze zijn leverbaar in de USA, voor 299 dollar, zal nou ook bij ons niet zo lang meer duren, hoop ik.
zijn al wel voor de simrad leverbaar.
groeten,
sieb
ik heb de luidsprekers en dockingstation ingebouwd, radiounit mooi weggewerkt in kast.
daarna netwerk aangesloten, de hds opgestart, de sonichub in overlay geactiveerd.
hij ging initialiseren, om contact te maken met hds.
maar helaas, geen contact, radio unit werkt niet, groene lampje brandt niet,
heb de unit naar de dealer gebracht, deze wordt opgestuurd naar mdsi om te laten repareren of vervangen.
dus nog geen muziek op m'n hds
sieb
daarna netwerk aangesloten, de hds opgestart, de sonichub in overlay geactiveerd.
hij ging initialiseren, om contact te maken met hds.
maar helaas, geen contact, radio unit werkt niet, groene lampje brandt niet,
heb de unit naar de dealer gebracht, deze wordt opgestuurd naar mdsi om te laten repareren of vervangen.
dus nog geen muziek op m'n hds
sieb
Sieb, heb je er ook aan gedacht om bij "gevorderde instellingen" "eigenschappen""sonic hub" aan te vinken? deze instelling regelt het weergeven van de audio features....ik kijk nu even op mijn 10, maar ben er bijna zeker van dat deze instelling ook op de 8 zit...ik ga de 8 er even bij pakken.
Yup...zit ook op de 8 !
Yup...zit ook op de 8 !
Laatst aangepast door Frenk Elings op za 21 mei - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Frenk Elings schreef:Sieb, heb je er ook aan gedacht om bij "gevorderde instellingen" "eigenschappen""sonic hub" aan te vinken? deze instelling regelt het weergeven van de audio features....ik kijk nu even op mijn 10, maar ben er bijna zeker van dat deze instelling ook op de 8 zit...ik ga de 8 er even bij pakken.
hallo frenk,
je bedoelt , waar je ook de structure scan enzo moet aanvinken, dat heb ik gedaan.
sieb
yes..dat bedoelde ik. Wordt nog wel eens vergeten, vandaar mijn vraag. hmmm lijkt er dus op dat er inderdaad iets anders aan de hand is...laat je het even weten als de SH terugkomt ? TNX
Frenk Elings schreef:yes..dat bedoelde ik. Wordt nog wel eens vergeten, vandaar mijn vraag. hmmm lijkt er dus op dat er inderdaad iets anders aan de hand is...laat je het even weten als de SH terugkomt ? TNX
ja zal ik doen,
sieb
Heb de sonic hub bij mijn maatje gezien, op zich leuk maar niet echt bijzonder. Jammer vind ik dat je niet echt een groot menu krijgt maar alleen een balkje onderin het scherm. Wel weer super dat je er je ipod of iphone op aan kunt sluiten. Een ding is zeker, het is een absolute leuke gadget.
Daan
Daan
het werkt, mijn sonic hub, ik had geen nmea starterkit,
maar het is mooi geluid en bediening is makkelijk.
groeten,
sieb
maar het is mooi geluid en bediening is makkelijk.
groeten,
sieb
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: