LMS aansluiten
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
LMS aansluiten
Hallo,
voorheen lade ik mijn accu met een acculader thuis op
maar sindskort heb ik een nieuwe motor welke ook spanning afgeef om de accu op te laden.
kan ik hier parallel mijn LMS op aansluiten?,volgens mij is de laadspanning hoger dan dat de accu afgeeft?
met vriendelijke groet Rene
voorheen lade ik mijn accu met een acculader thuis op
maar sindskort heb ik een nieuwe motor welke ook spanning afgeef om de accu op te laden.
kan ik hier parallel mijn LMS op aansluiten?,volgens mij is de laadspanning hoger dan dat de accu afgeeft?
met vriendelijke groet Rene
rene barbier- Bronze member
- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-11-09
Re: LMS aansluiten
Hallo Rene,
Je kunt je accu op je BB motor aansluiten. Deze accu zal nu bijladen. De laadstroom van je BB zal maar beperkt zijn en het wil dus niet altijd zeggen dat je accu altijd "vol"geladen is. Dit is ook afhankelijk hoe lang je BB aanstaat. Als hij maar een halfuurtje aanstaat zal hij maar weinig bijladen dan dat je de hele dag met je BB aan het trollen bent. Je zal in de praktijk moeten ondervinden hoe lang je hiermee vooruit kan. Dit zal ook nog aan de periode van het jaar liggen. In koude omstandigheden geeft een accu minder stroom af.
Op deze accu kan je weer je dieptemeter aansluiten.
Je kunt je accu op je BB motor aansluiten. Deze accu zal nu bijladen. De laadstroom van je BB zal maar beperkt zijn en het wil dus niet altijd zeggen dat je accu altijd "vol"geladen is. Dit is ook afhankelijk hoe lang je BB aanstaat. Als hij maar een halfuurtje aanstaat zal hij maar weinig bijladen dan dat je de hele dag met je BB aan het trollen bent. Je zal in de praktijk moeten ondervinden hoe lang je hiermee vooruit kan. Dit zal ook nog aan de periode van het jaar liggen. In koude omstandigheden geeft een accu minder stroom af.
Op deze accu kan je weer je dieptemeter aansluiten.
Hans van Dinter- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
bedankt hans voor je reactie.
het maakt dus niet uit dat de LMS 522 gebruik maakt van de laadstroom die naar de accu loopt?
het maakt dus niet uit dat de LMS 522 gebruik maakt van de laadstroom die naar de accu loopt?
rene barbier- Bronze member
- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-11-09
Klopt.
Hans van Dinter- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
Soortgelijke onderwerpen
» aansluiten van lcx 25
» hds 5 x aansluiten op een laptop?