De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance netwerk T-stuk connectie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrance netwerk T-stuk connectie Empty Lowrance netwerk T-stuk connectie

Bericht van roald vos za 27 maa - 9:26

Beste,

Ik heb een lowrance netwerk geisntalleerd welke ik wil uitbreiden met een heading sensor (simrad RC42) echter dit apparaat is geleverd met een een aansluitkabel met een "vrouwtjes" aansluiting, ook de T-connector van het netwerk heeft een "vrouwtjes" aansluiting. Ik kan geen verloopstukje vinden in de lowrance catalogus. Hoe moet ik deze sensor inpluggen op mijn netwerk. m.a.w zijn er verloopstukken beschikbaar of is mijn aansluitkabel niet correct? Kan het iets te maken hebben met het verschil in blauwe of rode connectoren?

Kortom wie weet raad

groet
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance netwerk T-stuk connectie Empty Re: Lowrance netwerk T-stuk connectie

Bericht van Danny Geysen za 27 maa - 11:33

Roald,

Daarvoor kan je best rechtstreeks contact opnemen met je dealer. Er zijn convertor cables beschikbaar: Micro-C to Lowrance Male converters and Micro-C to Lowrance Female converters.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum