De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is de Lowrance BR24 compatible met een Northstar M121 display ?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Is de Lowrance BR24 compatible met een Northstar M121 display ? Empty Is de Lowrance BR24 compatible met een Northstar M121 display ?

Bericht van Bjorn ma 22 maa - 22:53

Ik heb een Northstar M121 display aanboord staan en wil deze aansluiten op een BR24 Radome. Ik vroeg mij af of het uitmaakt welk merk BR24 ik koop aangezien deze Radome uit dezelfde productielijn van Navico komt? Mijn oog is gevallen op een Lowrance BR24 maar dan moet deze natuurlijk wel te combineren zijn met mijn display. Zover ik de handleiding begrijp wordt er geen onderscheid gemaakt en zou elke BR24 compatible zijn met de displays van Simrad, Lowrance en Northstar die de BR24 ondersteunen.

Alvast bedankt voor de informatie,

Bjorn

Bjorn

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de Lowrance BR24 compatible met een Northstar M121 display ? Empty Re: Is de Lowrance BR24 compatible met een Northstar M121 display ?

Bericht van Frenk Elings ma 22 maa - 23:45

Hallo, als u onze voorwaarden over deze Helpdesk heeft gelezen, dan heeft u ook gelezen dat we koppelingen met andere merken (in dit geval Northstar) hier helaas niet kunnen/mogen beantwoorden. Dit draadje gaat om die reden dus op slot.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum