De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrace X47

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrace X47 Empty Lowrace X47

Bericht van misterb_151 do 11 feb - 9:35

Hallo,

Ik heb op mijn boot een ingebouwde X47, hiervan is de transducer opengebarsten.(mogelijk water en vorst)
Mijn vraag is of er losse transducers te koop zijn, zo niet, welke sonar kan / kunnen er ingebouwd worden in het gat van de X47 zonder dat het gat te zien is.
Als ik een nieuwe transducer in het motorcompartiment plaats (Sea Ray 250 DA) vervalt dan alleen de functie watertemperatuur?

mvg Ben

misterb_151

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrace X47 Empty Re: Lowrace X47

Bericht van Frenk Elings do 11 feb - 10:43

Hoe zit je transducer gemonteerd ??

Indien het om een standaard transducer gaat zijn er uiteraard nog transducers verkrijgbaar voor de 47. Ga enkele dealers af in je buurt (www.lowrance.nl) en vraag naar de HS-WSU. Indien je ook de temperatuur weer wilt hebben vraag je naar de HST-WSU. Deze is natuurlijk wel iets duurder. Dit zijn spiegeltransducers.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrace X47 Empty Re: Lowrace X47

Bericht van misterb_151 vr 12 feb - 5:55

Bedankt, zal ik doen.
Hij zit idd op de spiegel gemonteerd dus kan ik hierom vragen.
maar de x47 is geplaatst in een gat in het dachboard, daarom zou ik graag nog vernemen door welke dieptemeter hij in de toekomst vervangen zou kunnen worden zonder het gat dicht te hoeven maken. gebruiksaanwijzing X47 bevatte een inbouwmal.
mijn gedachte ging namelijk richting de x52 of de m52i.

mvg Ben

misterb_151

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrace X47 Empty Re: Lowrace X47

Bericht van Frenk Elings vr 12 feb - 9:29

Ben, de 47 is in vele opzichten een uniek toestel en zeker wat zijn afmetingen betreft. Er is eigenlijk geen toestel wat exact dezelfde afmetingen heeft. De 52 en de 52i lijken qua afmeting gelijk maar zijn toch enkele mm groter dus zul je moeten bijzagen :-)

In het geval van de 52i zou ik willen adviseren deze niet in te bouwen vanwege de interne antenne. Dit zou de ontvangst zeker beinvloeden. Onze units met een ingebouwde antenne plaats met bij voorkeur zo dat de unit ruim rondom vrij staat zodat deze ongehinderd de sattelieten kan ontvangen.


Laatst aangepast door Frenk Elings op za 13 feb - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrace X47 Empty Re: Lowrace X47

Bericht van misterb_151 za 13 feb - 3:17

Bedankt,
Bijzagen is geen probleem, zolang hij maar volledig het gat bedekt.
mvg Ben

misterb_151

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrace X47 Empty Re: Lowrace X47

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum