De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance X55

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrance X55 Empty Lowrance X55

Bericht van Eagel za 28 nov - 9:26

Ik ben in het bezit van een X55 dieptemeter, nu heb ik korsluiting in de aan het begin van de aansluitstekker. Aangezien deze is aangezien deze is aangegooten kan ik de bakeltje niet opnieuw solderen. Ik heb de heele stekker uit elkaar gehaald maar zou niet weten welke draadje waar op moeten en ook niet hoe ze dan in de dieptemeter moet. Is hier nog een nieuwe kabel/stekker voor te krijgen. Het betreft een 6 polige stekker voor te krijgen ( kan foto er van op sturen, van wat er dan over gebleven is.)

Met vriendelijke groeten Henk kroon.

Eagel

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance X55 Empty Re: Lowrance X55

Bericht van Frenk Elings zo 29 nov - 1:18

Beste Henk, omdat het hier om een behoorlijk oude serie gaat betwijfel ik of er nog wel een kabel voor te krijgen is. Zelf is er niets aan te doen, omdat je zoals je zelf al zegt, de boel ingegoten zit. Ik stuur je even een PM (persoonlijk mailtje) met een suggestie.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum