De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eagle intellimap 500: gps-alarmen springen telkens terug op 9 km

2 plaatsers

Ga naar beneden

Eagle intellimap 500:  gps-alarmen springen telkens terug op 9 km Empty Eagle intellimap 500: gps-alarmen springen telkens terug op 9 km

Bericht van Dennis ma 12 okt - 8:10

Hoi Heren(en dames),

Ik heb een probleempje met mijn eagle intellimap 500. Als ik in het menu "gps alarms" de afstanden wijzig, en ik verlaat vervolgens het menu, dan zijn de afstanden wanneer ik het menu weer binnen ga terug gezet op de standaard afstanden, namelijk 9 km. Hoe krijg ik het voor mekaar om de afstanden permanent te veranderen?

Alvast bedankt,

Groeten,
Dennis

Dennis

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Eagle intellimap 500:  gps-alarmen springen telkens terug op 9 km Empty Re: Eagle intellimap 500: gps-alarmen springen telkens terug op 9 km

Bericht van Frenk Elings ma 12 okt - 8:45

Dennis, helaas behandelen we geen Eagle toestellen hier op de desk (check de helpdesk regels). Je zult met je vraag terug naar de dealer moeten.

Deze gaat op slot !
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum