HDS 5
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
HDS 5
Hallo
Ik heb nog niet zoveel ervaring met GPS toestellen nou heb ik pas een HDS 5 gekocht helaas zit er geen NL handleiding bij hoe zou ik die kunnen krijgen?
Ik heb hem voor het eerst gebruikt en waar ik allemaal vaar zie ik een lijn en die blijft elke keer ook als ik aan het driften ben boven een wrak hoe kan ik die lijnen weg halen??
Bedankt alvast
mvg
Levent
Ik heb nog niet zoveel ervaring met GPS toestellen nou heb ik pas een HDS 5 gekocht helaas zit er geen NL handleiding bij hoe zou ik die kunnen krijgen?
Ik heb hem voor het eerst gebruikt en waar ik allemaal vaar zie ik een lijn en die blijft elke keer ook als ik aan het driften ben boven een wrak hoe kan ik die lijnen weg halen??
Bedankt alvast
mvg
Levent
Sohbetcibaba- Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 29-05-09
Re: HDS 5
Je kunt de sporen wissen op volgende manier:
Druk op de PAGES-toets
tot je een scherm ziet met bovenaan: Waypoints, routes, trails
druk op ENTER
Druk op de pijltjes-toets 'naar rechts' tot Trails geselecteerd is (blauwe kleur)
Druk op MENU
Druk op de pijltjes-toets naar onder tot de optie 'Verwijder alles' geselecteerd is
Druk op ENTER
Hierbij krijg je de vraag: Weet je zeker dat je alle trails wilt verwijderen?
Bevestig door de eerste 'button' te selecteren en druk op ENTER
(op beide 'buttons'' staat nu nog 'annuleer', maar dit is nog een foutje in de huidige softwareversie.)
Hierbij worden alle opgeslagen sporen gewist.
Succes !
Voor een Nederlandstalige handleiding moet je in eerste instantie bij de dealer, waar je het toestel aangekocht hebt, aankloppen.
Druk op de PAGES-toets
tot je een scherm ziet met bovenaan: Waypoints, routes, trails
druk op ENTER
Druk op de pijltjes-toets 'naar rechts' tot Trails geselecteerd is (blauwe kleur)
Druk op MENU
Druk op de pijltjes-toets naar onder tot de optie 'Verwijder alles' geselecteerd is
Druk op ENTER
Hierbij krijg je de vraag: Weet je zeker dat je alle trails wilt verwijderen?
Bevestig door de eerste 'button' te selecteren en druk op ENTER
(op beide 'buttons'' staat nu nog 'annuleer', maar dit is nog een foutje in de huidige softwareversie.)
Hierbij worden alle opgeslagen sporen gewist.
Succes !
Voor een Nederlandstalige handleiding moet je in eerste instantie bij de dealer, waar je het toestel aangekocht hebt, aankloppen.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Re: HDS 5
Bedank voor het snelle reactie ik ga gelijk morgen proberen
Sohbetcibaba- Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 29-05-09
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: