De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storring

2 plaatsers

Ga naar beneden

storring Empty storring

Bericht van rene130471 do 18 jun - 20:00

ik ben in het bezit van lcx25c nu krijg ik veel zwarte ruis in beeld e geen bananen meer
voorheen altijd prima gedaan ik heb toestel 1 keer tezamen op accu van elektro moter gedaan
toen is dit probleem onstaan kan ik een totale reset uitvoeren en hoe moet ik updaten bvd visser in nood rene arts pale

rene130471

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 18-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

storring Empty Re: storring

Bericht van Frenk Elings do 18 jun - 20:25

Rene, een dieptemeter aansluiten op een accu waarop een electromotor is gekoppeld, is nooit aan te raden. Een dieptemeter dient (eigenlijk) ten alle tijde op een apparte stroomvoorziening te zijn aangesloten. Dit om te voorkomen dat je storingen ontvangt van een andere bron.

Het lijkt er in eerste instantie op dat je unit "van slag" is door wellicht spanningsschommelingen veroorzaakt door je electromotor.

Je kan dan eerst een soft reset proberen; als dat niet helpt kan je overgaan tot een hard reset. Dit laatste verwijdert wel alle waypoints, tracks en routes. Dus eerst backuppen dan als je ze wilt behouden.

Soft reset
1. Turn unit OFF
2. Press and hold the PAGES key
3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the USA map appears


Hard resest
1. Turn unit OFF
2. Press and hold the ZIN&ZOUT Keys at the same time
3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the USA map appears


Plaats vervolgens je bevindingen hier......als een reset niet lukt kunnen we gaan updaten.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum