De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Monteur op locatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Monteur op locatie Empty Monteur op locatie

Bericht van Kudu za 9 mei - 20:56

Ik heb eeb storing aan mijn GM 3500c. Ik heb er al een andere module aangehangen maar geen resultaat.
Ik zie het zelf niet, dus ik wilde weten of er monteurs zijn die weten wat ze moeten zoeken en vooral waarin.....

Graag een PB.

Dank,

Axel

Kudu

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 09-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Monteur op locatie Empty Re: Monteur op locatie

Bericht van Frenk Elings za 9 mei - 21:32

Axel, heb je wat meer info over de stroring zelf ? wat doet 'ie wel en wat niet bv...
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Monteur op locatie Empty Re: Monteur op locatie

Bericht van Kudu za 9 mei - 22:07

"GPS module reageert niet"
Ik heb er al een oude zwart/wit kast aan gehangen om te zien of het misschien een foutje in de software was. Ik heb het programma gereset om te zien of dat hielp. Ook niet.
Er is geen zekering doorgebrand.

Groet,

Axel

Kudu

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 09-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Monteur op locatie Empty Re: Monteur op locatie

Bericht van Frenk Elings ma 11 mei - 7:54

Is de rode stroomdraad van de NMEA2000 kabel nog verbonden met de + van de batterij?

Normaal gezien zit daar ook een zekering van 3 A tussen. Is die eventueel doorgebrand?

De zwarte stroomdraad en de zilverkleurige draad zouden met de - van de batterij verbonden moeten zijn. Is dat nog in orde?

Kan je dat eerst even checken. Als dat allemaal in orde is, zou het kunnen dat de GPS-antenne de geest gegeven heeft ....

Als dat allemaal klopt kun je ook de zekeringhouders checken, hiermee zijn vaak problemen omdat er kalk of zout tussen blijft zitten zodat het contact niet goed tot stand komt...beetje contactspray doet wonderen, anders vervangen.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Monteur op locatie Empty Re: Monteur op locatie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum