De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

3 plaatsers

Ga naar beneden

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon Empty Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

Bericht van neanderthaler vr 9 okt - 7:37

Jongens, inmiddels een hds7 gen 2 touch in me bootje gezet en van me dochters een nieuwe marifoon gekregen, met ais, nu wilde ik graag de ais gegevens op mijn scherm hebben , kan dit en hoe in vredesnaam Shocked ... kan het uit de manual nl nergens halen.


even vermelden de marifoon is een standard horizon 2200e

HEEEEELP Laughing
neanderthaler
neanderthaler
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 01-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon Empty Re: Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

Bericht van hjkeizer vr 9 okt - 9:49

Hallo Ron,
Via nmea 0183 op high speed.
In welke handleiding heb je gekeken en hoe heb je de boel op mekaar aangesloten?

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon Empty Re: Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

Bericht van neanderthaler vr 9 okt - 11:15

hjkeizer schreef:Hallo Ron,
Via nmea 0183 op high speed.
In welke handleiding heb je gekeken en hoe heb je de boel op mekaar aangesloten?

Handleiding van beide toestellen, volgens deze konden ze aan elkaar en dit volgens schema gedaan, ik krijg alleen niet gevonden hoe je de ais tevoorschijn tovert op het scherm, op de marifoon zijn ze duidelijk zichtbaar,

Als ij echter een vers schema heb, en eventueel instellingen dan hou ik me ten zeerste aanbevolen cheers
neanderthaler
neanderthaler
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 01-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon Empty Re: Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

Bericht van Guido Steijaert wo 9 nov - 8:42

Hallo Ron,

Is je vraag inmiddels beantwoord?

Guido Steijaert

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 10-10-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Amersfoort

http://www.dieperzicht.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon Empty Re: Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

Bericht van neanderthaler do 10 nov - 8:01

Ja hoor, loopt als een zonnetje, echter niet het schema van lowrange en niet het schema van de marifoon aangehouden dan werkt het nl NIET. heb er een deskundige bij gehaald en die heeft alles aangesloten. oppetaa werkend Very Happy
neanderthaler
neanderthaler
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 01-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon Empty Re: Aansluiten van een Hds 7 gen 2 op een marifoon

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum