De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Navionics sd-kaart laat het afweten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Navionics sd-kaart laat het afweten Empty Navionics sd-kaart laat het afweten

Bericht van Werner2410 wo 10 jun - 4:56

Na de perikelen met mijn Globalmap laat nu ook mijn sd-kaart NauticPath 108-195 het afweten.
Enkel dit hier is er nog op te zien :  http://webapp.navionics.com/?lang=en#@6&key=}}xvHuorO
Hoe kan dat nu?
En neen, ik heb niet via de PC of wat dan ook gepoogd om hem te kopiëren. Evil or Very Mad
Ik begin er moedeloos van te worden...
Iemand?

Werner2410

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 01-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics sd-kaart laat het afweten Empty Re: Navionics sd-kaart laat het afweten

Bericht van joeri wilmssen wo 10 jun - 7:07

Hallo Werner,

Zou het kunnen dat ik een betalende webapp (je link) nu gratis kan gebruiken; wat niet echt de bedoeling is of sla ik hier de bal mis?

Mvg,   Joeri

ps. ik heb hier op 2 jaar tijd ook al 2 Navionics kaartjes (XL 9 en XG45) die plots ophielden met werken...(elke keer +/- 200 Euro)
Daarom dat ik zo blij ben met de open source zeekaarten die je voor de HDS GEN2 en GEN3 kunt gebruiken. Het enige nadeel is dat de CPU van je unit zwaar belast wordt waardoor deze regelmatig vastloopt en terug moet opstarten...

joeri wilmssen

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 29-05-14
Woonplaats : Lille

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics sd-kaart laat het afweten Empty Re: Navionics sd-kaart laat het afweten

Bericht van joeri wilmssen wo 10 jun - 7:13

Hallo Werner,


De webapp blijkt inderdaad gratis te zijn. Sorry voor bovenstaande nonsens.

Mvg, Joeri

joeri wilmssen

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 29-05-14
Woonplaats : Lille

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics sd-kaart laat het afweten Empty Re: Navionics sd-kaart laat het afweten

Bericht van Jacco Willemsen ma 15 jun - 7:01

joeri wilmssen schreef:Hallo Werner,

Zou het kunnen dat ik een betalende webapp (je link) nu gratis kan gebruiken; wat niet echt de bedoeling is of sla ik hier de bal mis?

Mvg,   Joeri

ps. ik heb hier op 2 jaar tijd ook al 2 Navionics kaartjes (XL 9 en XG45) die plots ophielden met werken...(elke keer +/- 200 Euro)
Daarom dat ik zo blij ben met de open source zeekaarten die je voor de HDS GEN2 en GEN3 kunt gebruiken. Het enige nadeel is dat de CPU van je unit zwaar belast wordt waardoor deze regelmatig vastloopt en terug moet opstarten...

Er zit gewoon garantie op Navionics kaarten, als jij een bon kan overleggen dan kan je er altijd mee terug naar een dealer

Jacco Willemsen

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 07-01-15

http://www.navionics.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics sd-kaart laat het afweten Empty Re: Navionics sd-kaart laat het afweten

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum