De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gps/dieptemeter

3 plaatsers

Ga naar beneden

gps/dieptemeter Empty gps/dieptemeter

Bericht van rob kuilder zo 15 feb - 6:49

Hallo,

mijn vismaat heeft een x 510 en ik heb een 5300c igps als we deze an elkaar knopen met een netwek kabel

wordt de gps dan een combi toestel ????

mvg Rob

rob kuilder

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

gps/dieptemeter Empty Re: gps/dieptemeter

Bericht van Peter Beeckman zo 15 feb - 7:41

Rob,
door het opzetten van een NMEA200 netwerk zullen de toestellen NMEA200 data kunnen uitwisselen maar zullen (naar mijn weten) geen extra functionaliteiten worden toegevoegd. Je zal bv op je kaartplotter de diepte kunnen aflezen maar een sonarbeeld zal je naar mijn weten niet kunnen weergeven.

Peter Beeckman
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

gps/dieptemeter Empty Re: gps/dieptemeter

Bericht van Danny Geysen zo 15 feb - 9:26

Bob,

Je kan best met je X510 naar een dealer, om de laatste firmware versie te laten installeren.

Ook de Globalmap 5300 iGPS moet je upgraden naar de laatste firmware versie (kan je eventueel zelf doen. )
http://www.lowrance.com/en/Products/Marine/Full-Size-GPS-Chartplotters/GlobalMap-5300C-iGPS/Downloads/GlobalMap-5300C-iGPS-Software-Update/

Neem beide toestellen op in je NMEA2000 netwerk en verbind beide toestellen met een ethernetkabel (gele stekkers). Voor alle benodigde netwerkkabels, connectoren enz... kan je terecht bij de grotere dealers.

Daarna kan je het sonarbeeld ook op je Globalmap zien.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

gps/dieptemeter Empty Re: gps/dieptemeter

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum