De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

beeldscherm te licht

2 plaatsers

Ga naar beneden

beeldscherm te licht Empty beeldscherm te licht

Bericht van ben za 5 mei - 19:30

ik heb een lms 522 kaartplotter met sonar een super apparaat wat ik al 3 jaar tevreden gebruik tot gister toen ik hem aanzetten was het beeld er licht ik moet er met mijn ogen bovenop zitten om nog wat te kunnen zien ik heb dit nog nooit gehad heb van alles in de menus veranderd maar er gebeurt nik weet iemand hoe ik dit kan verhelpen vr gr ben
ben
ben

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 16-02-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : den helder

Terug naar boven Ga naar beneden

beeldscherm te licht Empty Re: beeldscherm te licht

Bericht van Danny Geysen za 5 mei - 20:15

Ben,

Check eens of het toestel op het volgende reageert::

2x MENU
Scherm
Verander Contrast en Helderheid eens.
Onderaan dat scherm heb je de 'Display Mode' Probeer daar eens een instelling te wijzigen om te checken of het toestel daar op reageert..
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

beeldscherm te licht Empty Re: beeldscherm te licht

Bericht van ben zo 6 mei - 7:26

danny,

bedankt voor de info
heb alles geprobeerd maar het lukt niet als ik op mijn power knop druk gaat hij normaal naar 3 x drukken naar de nachtmodus maar na 1 keer drukken zie ik dus helemaal niks meer heb ook de herzet optie gedaan naar fabriekopties maar dat hielp ook niet een ander zei er zit vocht in je scherm maar zou niet weten hoe dat kan zie ook niks wat op vocht lijkt ik kan er nog mee varen maar moet er vlak voor zitten om nog wat te zien
danny stel dat ik hem helemaal reset ben ik dan al mijn waypoints kwijt want heb er nog wel wat ruggen en kantjes op staan waar ik nog veel vis
kan ik die ook opslaan op dat kaartje
vr gr ben
ben
ben

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 16-02-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : den helder

Terug naar boven Ga naar beneden

beeldscherm te licht Empty Re: beeldscherm te licht

Bericht van Danny Geysen zo 6 mei - 7:39

Ben,

In de zwart-wit units van vroeger was er wel vaker een vochtprobleem; met de kleurenschermen van de LMS- en LCX-reeks was het probleem niet meer aanwezig.

Je zou inderdaad een reset kunnen proberen. Best eerst een soft-reset; daarmee gaan je waypoints niet verloren. Als dat niet helpt, kan je een hard reset proberen. Dan wel eerst je waypoints naar het SD-kaartje saven, anders ben je ze kwijt.

Soft reset
1. Turn unit OFF
2. Press and hold the PAGES key
3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the USA map appears


Hard resest
1. Turn unit OFF
2. Press and hold the ZIN&ZOUT Keys at the same time
3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the USA map appears


Als dit nog niet helpt, moet je toestel terug naar de dealer. Maar hoogstwaarschijnlijk is er dan niets meer aan te doen...

Succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

beeldscherm te licht Empty Re: beeldscherm te licht

Bericht van ben vr 11 mei - 18:37

danny
bedankt voor de info ga het straks gelijk proberen het is me laatste kans anders moet ik een andere
had ook bij dieptemeter .nl gevraagd daar komt ie vandaan die had anders voor mij de lowrance elite 5 combo zal een skijken wat dat is ben een beetje laat met reageren doordat ik op zee werk ik houd u op de hoogte
gr ben
ben
ben

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 16-02-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : den helder

Terug naar boven Ga naar beneden

beeldscherm te licht Empty Re: beeldscherm te licht

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum