De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hallo allemaal. Ik heb van iemand een anwb waterkaart van nederland gekregen. Nu wil ik die op mijn lnx 15mt (zetten kan dit?)

2 plaatsers

Ga naar beneden

hallo allemaal. Ik heb van iemand een anwb waterkaart van nederland gekregen. Nu wil ik die op mijn lnx 15mt (zetten kan dit?) Empty hallo allemaal. Ik heb van iemand een anwb waterkaart van nederland gekregen. Nu wil ik die op mijn lnx 15mt (zetten kan dit?)

Bericht van bobcat/markus323d zo 4 sep - 2:34

kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is , en zo ja hoe ?
mvg bob

bobcat/markus323d

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hallo allemaal. Ik heb van iemand een anwb waterkaart van nederland gekregen. Nu wil ik die op mijn lnx 15mt (zetten kan dit?) Empty Re: hallo allemaal. Ik heb van iemand een anwb waterkaart van nederland gekregen. Nu wil ik die op mijn lnx 15mt (zetten kan dit?)

Bericht van Danny Geysen ma 5 sep - 8:24

Bob,

Dat kan helaas niet.
De ANWB-kaarten zijn rasterkaarten en die kan je niet inladen.
Een Lowrance herkent alleen LCM-kaarten of AT5-kaarten en dat zijn vector-formaten.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum