De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings

Ga naar beneden

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Empty Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings

Bericht van Juan Gonzalez zo 17 jul - 3:12

Hallo,

Het blijft een leuke bezigheid om 2D sonar screenshots te maken. De ene keer met versie 3.5, de andere keer met versie 4.0. Nog steeds ervaar ik dat je met 4.0 vaker de settings aan het veranderen bent, vooral m.b.t. de functie sensitivity en colorline. Als omstandigheden veranderen (stroming, helderheid van het water, diepte ed.) dan wordt dat meteen zichtbaar. Iemand diezelfde ervaring?

Beetje bij beetje heb wel ik het gevoel steeds betere beelden te krijgen. De verticale strepen waar ik eerst last van had zijn verdwenen. Interferentie tussen de US 2 transducer van de Terrova (aangesloten op de HDS units) en een Lowrance Skimmer transeducer (aangesloten op de X96) was daar de oorzaak van.

Ook de test die Jason Gilstrap (Lowrance Pro Staffer USA) onlangs heeft gedaan (zie vorig topic) zal denk ik bijdragen tot een betere beeldkwaliteit. Ik heb hem vandaag nog gevraagd met welke transducer hij heeft getest. Voor de geïnteresseerden onder ons: een US 2.

Ik plaats hierbij nog een aantal screenshots met bijbehorende instellingen. De eerste twee shots met 3.5, de laatste twee met 4.0. Reacties zijn natuurlijk altijd welkom...

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Shot1n

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Shot3q

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Naamlooszq

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Shot11k

Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Shot13[/URL

[URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/naamloosqc.jpg/]Screenshots nieuw 3.5 en 4.0 met settings Naamloosqc

By the way. Zou dat een schooltje vis kunnen zijn (laatste foto)?

Grt,

Juan





Laatst aangepast door Juan Gonzalez op zo 17 jul - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : taalfout)
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum