De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LCX 37C

3 plaatsers

Ga naar beneden

LCX 37C Empty LCX 37C

Bericht van David zo 28 dec - 2:09

Ik heb een LCX 37C en gebruik hierin een Navionics kaartje 28XG.
Rechts onderin het scherm staat de zoomfactor vermeld. b.v. 1 zm. Volgens de beschrijving is bij een zoomfactor van 1 mijl de grens van het scherm beperkt tot 1 mijl. Dit is echter niet het geval. In werkelijkheid is het bereik circa 4 maal zo groot dus 4 zm. Dit is niet echt een onoverkomelijk probleem want als ik de zoomfactor instel op 1/4 zm krijg een gebied van 1 zm op het scherm.
Na een firmware update krijg ik bij het opstarten van de plotter de landkaart van USA op het scherm en dan blijkt de schaal wel te kloppen, dus zoomfactor 1 landmijl geeft in werkelijkheid ook een landmijl op het scherm. Zodra ik echer terugkeer naar de Navoinics weergave is de factot weer 4 maal zo groot geworden. Hoor graag hoe dit probleempje is op te lossen.

Mvg.
David van der Werf

David

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

LCX 37C Empty Re: LCX 37C

Bericht van Danny Geysen ma 29 dec - 11:22

David,

Kan je datzelfde Navionics kaartje ook eens proberen in een andere LCX 37C en in een ander Lowrance product (LMS of GlobalMap of I Finder)

Doet het probleem zich ook hier voor of niet?
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LCX 37C Empty Re: LCX 37C

Bericht van David di 6 jan - 9:03

Danny,

Bedankt voor je reactie.
Het probleem doet zich ook voor op ander combo's van het type LCX 37C ook bij gebruik van een ander Navionics kaartje. Helaas heb ik geen kennissen met een GlobalMap of andere Lowrance plotter.
Ik heb het probleem vorig jaar al ees gemeld op de site van Lowrance in Amerika maar heb daar nimmer een reactie op mogen ontvangen. Ik sluit echter niet uit dat mijn kennis van de Engelse taal hier debet aan is geweest.

David

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

LCX 37C Empty Re: LCX 37C

Bericht van Frenk Elings di 6 jan - 10:27

Wellicht dat je met dat kaartje terug kunt naar je dealer ? hij heeft diverse toestellen staan waar je (uiteraard na uitleg) vast even kunt/mag "testen'.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

LCX 37C Empty Re: LCX 37C

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum