De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verbeter de kwaliteit van de sidescan

3 plaatsers

Ga naar beneden

verbeter de kwaliteit van de sidescan Empty verbeter de kwaliteit van de sidescan

Bericht van Danny Geysen do 19 mei - 23:53

De ontwikkelaar van de DrDepth-software, de Zweed Per Pelin, heeft de sidescan van Lowrance onder de loupe genomen en is tot de volgende conclusies gekomen. Lees eveneens de tip om op een eenvoudige manier de kwaliteit te verbeteren. (wel ten koste van de downscan)

http://www.drdepth.se/rdfour.php?l=gb
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

verbeter de kwaliteit van de sidescan Empty Re: verbeter de kwaliteit van de sidescan

Bericht van Frenk Elings vr 20 mei - 3:57

Very Happy leuk om te lezen, ik zal het echter niet toepassen...voor mij is de Downscan vele malen belangrijker dan de sidescan.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

verbeter de kwaliteit van de sidescan Empty Re: verbeter de kwaliteit van de sidescan

Bericht van Bootvisser vr 20 mei - 20:57

Frenk Elings schreef:Very Happy leuk om te lezen, ik zal het echter niet toepassen...voor mij is de Downscan vele malen belangrijker dan de sidescan.

Mee too, vind de de downscan ook veel te belangrijk om uit te schakelen. Waar het wel misschien hamdig voor kan zijn is om te gerbuiken in Dr Depth.
Blijft wel altijd leuk om te lezen dat er mensen zijn die van alles uitproberen. Cool
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

verbeter de kwaliteit van de sidescan Empty Re: verbeter de kwaliteit van de sidescan

Bericht van Danny Geysen zo 22 mei - 0:27

Bootvisser schreef:

Blijft wel altijd leuk om te lezen dat er mensen zijn die van alles uitproberen. Cool

Inderdaad bootvisser, dat houdt andere mensen scherp. Het zou me verwonderen indien Lowrance niets aan dit probleem zou doen. Dat kan alleen maar in het voordeel van ons allemaal zijn. Very Happy
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

verbeter de kwaliteit van de sidescan Empty Re: verbeter de kwaliteit van de sidescan

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum