De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update van LCX 112C

3 plaatsers

Ga naar beneden

Update van LCX 112C Empty Update van LCX 112C

Bericht van Ruddi za 4 sep - 9:21

Graag had ik van jullie wat info ontvangen over de gang van zaken ivm met het updaten van mijn lowrance LCX 112C.
Ik heb met momenten geen gps-ontvangst, soms uren, en dan werkt het toestel ineens weer perfekt.
Vandaag in Maurik heeft men mij verteld dat ik mijn toestel eens moet updaten, dat zou 1 van de mogelijke oplossingen kunnen zijn.
Hoe gaat dit in zijn werk ?

Groeten Ruddi

Ruddi

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 04-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van LCX 112C Empty Re: Update van LCX 112C

Bericht van sieb hillenga za 4 sep - 19:09

Ruddi schreef:Graag had ik van jullie wat info ontvangen over de gang van zaken ivm met het updaten van mijn lowrance LCX 112C.
Ik heb met momenten geen gps-ontvangst, soms uren, en dan werkt het toestel ineens weer perfekt.
Vandaag in Maurik heeft men mij verteld dat ik mijn toestel eens moet updaten, dat zou 1 van de mogelijke oplossingen kunnen zijn.
Hoe gaat dit in zijn werk ?

Groeten Ruddi


hallo ruddi,

op de lowrance.com website staat deze update en uitleg hoe het werkt,

LCX-112C -UPDATE VERSIE 2.5.0

Waarschuwing: Deze update verhelpt problemen sommige klanten hebben gemeld met hun digitale diepte knippert of het lezen van de sonar-kaart scrollen te stoppen, meestal in zeer ondiep water met een dikke wiet dekking.

Voor wiet dekking verbeteringen, Mode moet Ondiep worden ingeschakeld. Om Shallow Mode: Bekijk de SONAR pagina, druk op de MENU -knop te selecteren open de Sonar Menu en SONAR Features ... en in de visserij Mode drop-down box, zorgen Ondiep water is geselecteerd.

Opmerkingen: Mac OS X-gebruikers kan nodig zijn om opnieuw de machtigingen uit te voeren om de stand-alone installer nadat hij klaar is met downloaden. Om opnieuw de machtigingen, open een Terminal-venster en typ de volgende opdracht (dit neemt u het gedownloade bestand op het bureaublad):
chmod + x desktop/LCX-112C_250.command

Voorwaarde: Java moet worden geïnstalleerd op uw computer voor de installateurs te bedienen. Als je niet al een Java JRE of JDK geïnstalleerd, kunt u het bezoek Java-website.

Installatie-instructies
Zorg ervoor dat de MMC / SD-kaartlezer goed is aangesloten op uw computer (en, indien nodig, dat de drivers zijn geïnstalleerd).
Plaats een MMC / SD-kaart met minstens 8 MB vrije ruimte in de MMC / SD-kaartlezer.
Klik op de "Install Update Van het Web" link hieronder om naar de installatie webpagina.
Wacht tot de Java web installer te downloaden en uit te voeren. Volg de installatie-instructies Lowrance update. Als u niet zeker bent over een stap, selecteer gewoon de standaard keuze. Wanneer de installatie is voltooid wordt u gevraagd te klikken op Voltooien om af te sluiten.
Zet uw Lowrance LCX-112C-eenheid uit te schakelen.
Plaats de MMC / SD-kaart met de herziene exploitatiebegroting van software in het apparaat MMC / SD-kaart lade.
Zet uw LCX-112C-eenheid op. De software-update wordt automatisch geïnstalleerd.
- Installeer deze update van het Web -
Als uw computer problemen heeft met de web installer, probeer dan met behulp van een stand-alone installer. Opmerking: niet downloaden van deze installateur om uw toestel - het opslaan op uw computer en voer het installatieprogramma om de nodige bestanden te laden op de unit.Simply kiest u de juiste besturingssysteem hieronder:
PC Win98/ME/2000/XP/2003/Vista | Mac OS X | Linux

Hoe om te zien of uw LCX-112C is al met versie 2.5.0 software:
Druk op de MENU- knop twee keer op uw LCX-112C.
Selecteer SYSTEM SETUP.
Selecteer SOFTWARE INFORMATIE.
De software versie voor uw toestel bevindt zich onder de lijn die zegt "LCX-112C" (bijv. "Versie 2.5.0").
Als uw versie is dezelfde versie hierboven vermeld, is er geen noodzaak om de software te downloaden.
Welke wijzigingen zijn aangebracht in deze update?
Verbeterde weed bottom tracking - Om, bekijk de SONAR pagina, druk op de MENU -knop te selecteren open de Sonar Menu en SONAR Features ... en in de visserij Mode drop-down box, zorgen Ondiep water is geselecteerd
Lost VHF-radio-interferentie
Inclusief alle functies van de vorige updates, waaronder:
Productie-alleen de veranderingen
Toegevoegd Lowrance radar HD-ondersteuning via seriële communicatie
Toegevoegd Griekse taal
Toegevoegd Poolse taal
Toegevoegd mogelijkheid om een screenshot te vangen van de weergave op het toestel te nemen en op te slaan in een kaart / harde schijf - in het scherm Snapshot-modus, gebruikt u de toets om de screenshot te vangen
Toegevoegd Navionics Platinum ondersteuning, waaronder 3D-weergave en panoramische foto's
Extra ondersteuning voor de Lowrance Broadband Sounder-1
Bijgewerkt vertalingen
Verbeterde digitale sonar diepte in het bijhouden van onkruid en meer bluffs
Verbeterde ondersteuning van Navionics
Gewijzigd Kaart / sonar / Radar pagina te resizeableModified achtergrondverlichting eigenschappen
Gewijzigd achtergrondverlichting eigenschappen
Verbeterde stabiliteit ethernet
Verplaatst de Annuleren Navigatie menu-item aan de top van het systeem menu
Veel wijzigingen aan radar instellingen en functies
Gewijzigd SD / MMC opslag van gegevens eigenschappen
Ondersteuning toegevoegd voor HDM NMEA0183 zin
Verbeterde Navionics kaart steun
Toegevoegd sonar delen over ethernet
Gewijzigd Data Storage functionaliteit om goed weer te geven gebruik van opslagruimte


dus eerst even kijken welke software jij er op hebt, en anders deze er op zetten.

succes,

sieb
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van LCX 112C Empty Re: Update van LCX 112C

Bericht van SEAFOX di 14 sep - 20:52

Beste
We hebben vorig jaar hetzelfde gehad met onze LCX112.
Vertrekken perfect werken, dan signaal kwijt. Plots weer signaal voor een
half uurtje dan weer niets meer enz.
Na lang sukkelen(updates, voedingkabels controleren, zoeken, testen enz) bleek gewoon de antenne niet goed te werken...nieuwe antenne gehaald en
alles werkt perfect (gelukkig was ons toestel nog juist in garantie).
Tot op heden geen problemen meer !!!!

Groetjes
Marc

SEAFOX
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 23-12-08
Leeftijd : 65
Woonplaats : EKEREN BELGIE

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van LCX 112C Empty Re: Update van LCX 112C

Bericht van SEAFOX wo 10 nov - 3:23

Berichtje voor Ruddi
Is het probleem al opgelost
Marc

SEAFOX
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 23-12-08
Leeftijd : 65
Woonplaats : EKEREN BELGIE

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van LCX 112C Empty Re: Update van LCX 112C

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum