De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HDS 8 gps functie hoe of wat?

2 plaatsers

Ga naar beneden

HDS 8 gps functie hoe of wat? Empty HDS 8 gps functie hoe of wat?

Bericht van troller ma 19 jul - 6:17

Beste medeforumers, zal me even voorstellen, ben casper 24 jaren jong en aardig verslingert aan vissen, nu vis ik al heel lang en ook met de boot al enige jaren maar sinds kort heb ik een hds8 in bezit. Ik zou graag wat meer willen leren over dit
apparaat want volgens mij heb je er ongekende mogelijkheden mee. iig heb ik deze 2e hands gekocht en er staat op de doos: "Enhanced U.S Basemap" Wat houd dit in? Dat er alleen een kaart inzit van de wateren in amerika? En of kan ik hem dan niet in nederland gebruiken om met GPS te werken? Moet er dan een aparte kaart in ofzo? Mischien een beetje domme vragen maar ik ben echt helemaal nieuw met dit product. Hoor graag wat van jullie.

greetz troller.

troller

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 gps functie hoe of wat? Empty Re: HDS 8 gps functie hoe of wat?

Bericht van Frenk Elings ma 19 jul - 6:31

Als het een Nederlands toestel is (in Nederland gekocht) dan zit er een Nederlandse beschrijving bij. Weet je waar het toestel origineel is aangekocht ? Als het een USA toestel is (grijze import), heb je een slechte aankoop gedaan want dan vervalt tevens elke garantie hier.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 gps functie hoe of wat? Empty Re: HDS 8 gps functie hoe of wat?

Bericht van troller ma 19 jul - 6:36

Ik heb hem van een man in belgie gekocht en die heeft hem uit de USA laten komen.
Maar waarom heb ik nu een slechte aankoop gedaan dan? kan er geen nederlandse gps op? Het toestel is trouwens wel volledig in het nederlands.

troller

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 gps functie hoe of wat? Empty Re: HDS 8 gps functie hoe of wat?

Bericht van Frenk Elings ma 19 jul - 6:54

We gaan je vragen helaas niet beantwoorden. je hebt een "grijs" toestel gekocht, dus vervalt alle garantie (en hulp) hier in Nederland (check onze huisregels). Mocht het toestel kapot gaan, zal na controle van de serienummers geen enkel Dealer je unit willen accepteren. Verder is je unit niet optimaal bruikbaar omdat USA toestellen problemen hebben met "onze" updates.

Als je nog andere vragen hebt over "legale" Lowrance units die in je bezit zijn ben je welkom. Je HDS 8 vragen echter, worden niet meer geaccepteerd HDS 8 gps functie hoe of wat? Icon_evil en gelijk verwijderd. Dit draadje gaat dus op slot !!!!!!!!!!!!
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 gps functie hoe of wat? Empty Re: HDS 8 gps functie hoe of wat?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum