De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

X125 scherm defect ?

2 plaatsers

Ga naar beneden

X125 scherm defect ? Empty X125 scherm defect ?

Bericht van Dennis vd di 1 jun - 7:09

Beste staffers,

Sinds vorig jaar ben ik trots bootbezitter. Bij deze set zat een al sinds 2006 gebruikte lowrance x125.
Ik heb in het afgelopen gesloten seizoen een nieuwe kleine accu voor de fishfinder aangeschaft,
deze netjes aangesloten en vorige week zondag getest. De Lowrance deed het prima, diepte gaf
hij prima aan tevens temp e.d!

Nu ben ik afgelopen zaterdag gaan vissen. Ritueel zoals gebruikelijk, echter toen ik de sonar en power
kabels had aangesloten en ik op het power knopje drukte kreeg ik alleen de verlichting te zien van
de lowrance verder helemaal niets. Uitzetten van dat ding kon alleen door de power kabel er vanaf te halen.

Nu had ik ergens gelezen dat ik de lowrance kon resetten. Stroom eraf en bij het stroom erop doen, de ZI & ZOUT
zoom in & out in gedrukt te blijven houden. Echter geeft het beeld nog alleen de lampjes weer en doet verder
niets. Of een forum vroegen ze mij nog of het fishfinderoog nog tikte. Dit zou je moeten
horen/ voelen oid. Nu ben ik met 100% a-technisch te noemen maar is er nog een oplossing
voor dit euvel. Of moet ik de portemonnee trekken wat niet gewenst is........

Ik hoor graag van jullie!

Groeten Dennis.

Dennis vd

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 01-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X125 scherm defect ? Empty Re: X125 scherm defect ?

Bericht van Danny Geysen wo 2 jun - 8:44

Dennis,

De correcte hard-reset procedure is de volgende:
1.Turn unit OFF
2. Press and hold the ZIN&ZOUT Keys at the same time
3. Press and hold the PWR key
4. Release both buttons when the unit beeps.

Als hij het daarna nog niet doet is de kans groot dat het toestel defect is.
Misschien kan je dan nog eens bij een dealer proberen ....

Succes,

Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum