De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HDS 8

3 plaatsers

Ga naar beneden

HDS 8 Empty Re: HDS 8

Bericht van Peeters Dirk do 24 sep - 22:13

Hallo

Ik heb onlangs een HDS8 en een HDS8m geinstalleerd en ik heb ook wat problemen ondervonden. Zoals bij het willen wissen van sporen de dubbele anuleer buttons. De reiscalculatie van " vandaag " die blijft gewoon aftellen/lopen en die kan je blijkbaar niet afzetten maar wel resetten. Ga je het restten dan begint hij gewoon terug met aftellen. Met als resultaat dat hij op je scherm enen keer knp aangeeft dan weer km/h Ook het ingegeven uur dat blijkbaar alleen kan per 30 min en nadat het opgeslagen is verspringt regelmatig. Ga je zien bij Gps sateliet ontvangst daar zie je wel het juiste uur. Maar op het scherm zelf verspringt het gewoon.
Ook het scherpstellen bij in/uit zoemen vindt ik zeer traag.

Misschien heeft iemand een oplossing?
Mvg
Dirk

Peeters Dirk

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 Empty Re: HDS 8

Bericht van Danny Geysen vr 25 sep - 5:04

Dirk,

We hebben het bericht een eigen onderwerp gegeven, zodat iedereen beter kan volgen.

Mvg,
Danny Geysen
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 Empty Re: HDS 8

Bericht van marcel oomen vr 25 sep - 20:46

hallo dirk en danny,

ik denk dat ze deze apparaten iets te enthousiast op de markt hebben gebracht.
ikzelf heb de hds 7, en er zijn idd wat beginnersprobleempjes.
bij mij vind ik het ook raar dat de cursor niet goed reageert, soms schiet hij wat te ver door of gaat hij juist te langzaam.
maar voor de verdere rest, als je eenmaal begint te wennen aan deze hds apparaten, zou ik niet meer zonder willen.geweldig gewoon, ook in combinatie met de broadbandradar.
trouwens; bij mij gaat het in en outzoomen juist supersnel..
en die probleempjes zullen wel in de loop der tijd met een update verholpen worden.

grts, marcel d.1013

marcel oomen
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : stein

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 Empty Re: HDS 8

Bericht van Danny Geysen ma 28 sep - 7:20

Dirk,

De volgende keer dat ik op het water ben, zal ik extra aandacht besteden aan de opmerkingen, die jij gemaakt hebt.

Ikzelf heb inderdaad ook een groot verschil gemerkt tussen de HDS5 en HDS8 bij het inzoomen op een Navionics-kaart. Bij de 5 gaat het supersnel en bij de 8 inderdaad vrij traag. Mogelijk kan een volgende software update hier verbetering in brengen.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

HDS 8 Empty Re: HDS 8

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum