De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

2 plaatsers

Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van scanner vr 25 sep - 7:41

Bij aankoop blijken er in de doos handleidingen in vele talen in te zitten, maar niet in het nederlands. Bestaat er een handleiding in het nederlands? Weet iemand waar ik die kan vinden/downloaden?

scanner

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-09-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van Fredje za 26 sep - 5:09

Heb je hem in nederland gekocht?
Zo ja dan zit ber altijd een nederlandse handleiding bij.
Fredje
Fredje

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 30-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van scanner za 26 sep - 8:52

Ik heb hem in Nederland gekocht en er zit toch echt geen nederlandse handleiding bij.

scanner

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-09-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van Fredje za 26 sep - 9:32

Ohhhhhhh dan zou ik even vragen bij de winkel waar die weg is volgensmij als het van de nederlandse importeur komt zou het erbij moeten zitten anders kan het zijn dat de winkel hem uit het buitenland heeft gehaald.
Verder weet ik het niet welke winkel was het?
Fredje
Fredje

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 30-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van scanner za 26 sep - 9:45

Bij marinesports in Zwaag. Volgens mij hebben zij hem besteld bij mdsi.

scanner

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-09-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van Fredje za 26 sep - 10:05

gewoon even vragen aan hun zou je vast wel krijgen dan.
Fredje
Fredje

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 30-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van scanner za 26 sep - 10:07

Ga ik doen.

scanner

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-09-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch Empty Re: nederlandstalige handleiding hds 7m gen2 touch

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum