De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4

2 plaatsers

Ga naar beneden

gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4 Empty gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4

Bericht van Paul Temperville vr 27 jun - 20:36

kan er mij iemand zeggen of er een mogelijkheid bestaat om mijn gps kaart Benelux van tomtom te gebruiken in de Elite 4 ? Hiervoor zou ik de kaart wel moeten overzetten op een micro sd-kaart.

Paul Temperville

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 30-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4 Empty Re: gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4

Bericht van Danny Geysen za 28 jun - 7:50

Dat kan helaas niet Paul.
Maar je kunt wel een soort 'basiskaart' maken met Openstreetmap data en Insight Mapcreator.
Zie verder: https://lowrance.actieforum.com/t758-het-begint-met-basiskaarten-maken
Veel succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4 Empty Re: gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4

Bericht van Paul Temperville za 28 jun - 20:43

bedankt, Danny. Ik zal dat zeker proberen, maar is nogal ver boven mijn kennis  Embarassed 

Paul Temperville

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 30-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4 Empty Re: gps kaart TomTom gebruiken in Elite 4

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum