De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

elite 5x of elite 5x HDI

3 plaatsers

Ga naar beneden

elite 5x of elite 5x HDI Empty elite 5x of elite 5x HDI

Bericht van pieter T vr 21 feb - 22:48

Beste,

ik wil mijn eagle cuda 168 vervangen naar iets leuker en twijfel tuusen bovenstaande twee.

Deze 2 visvinders staan gelijk geprijsd dus ik vraag mij af of er nog een reden is om voor de elite 5x te kiezen ipv de elite 5x HDI.

Ik heb in principe enkel de klassieke visvinder nodig (83/200) (kwakhout op meeval) maar als je er dan toch DSI bij hebt in dezelfde prijs lijkt mij de HDI dan toch eerste keuze, of is de visvinderkwaliteit van de 5x toch beter?? wat zijn er los van de DSI functie eventuele verschillen tussen de twee (kwaliteit, functies,...).

groetjes

PS. wat zijn de exacte afmetiongen van het schem van de elite 5 (12 inch maar welke hoogte en breedte?)

pieter T

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 21-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

elite 5x of elite 5x HDI Empty Re: elite 5x of elite 5x HDI

Bericht van Danny Geysen za 22 feb - 9:00

Pieter,

De afmeting van de Elite 5 HDI : 92mm x 92 mm.

Er is geen enkele reden om een Elite 5x te kiezen i.p.v. een Elite 5x HDI. Tenzij je de eerstgenoemde echt voor een 'zacht prijsje' zou kunnen aankopen.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

elite 5x of elite 5x HDI Empty Re: elite 5x of elite 5x HDI

Bericht van Olle Bulder do 17 jul - 22:51

Heb de Elite 5 HDI nu een paar maanden en wat een apparaat. Werkt absoluut top en de HDI geeft enorme detail informatie over je signalen.

Olle Bulder

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 17-07-14

Terug naar boven Ga naar beneden

elite 5x of elite 5x HDI Empty Re: elite 5x of elite 5x HDI

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum