De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

X135 en X102C samen op 1 transducer?

2 plaatsers

Ga naar beneden

X135 en X102C samen op 1 transducer? Empty X135 en X102C samen op 1 transducer?

Bericht van robbert noteboom di 11 dec - 23:20

Ik heb op het moment een X135 op de boot zitten, binnenkort komt er een X102C binnen. Ik had eens gehoord dat deze 2 apparaten op dezelfde transducer werken.
Weet iemand of het mogelijk is om beide schermen te gebruiken in de boot, dus op 1 transducer, en ze door te linken mbv een netwerk kabel?
Hoor het graag van de experts! Het zou wel gaaf zijn om 2 schermpjes in de boot te hebben! Very Happy

gr. Robbert

robbert noteboom

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

X135 en X102C samen op 1 transducer? Empty Re: X135 en X102C samen op 1 transducer?

Bericht van Danny Geysen wo 12 dec - 8:20

Robbert,

Om beelden over te brengen van 1 Lowrance unit naar een andere moeten de beide toestellen beschikken over een Ethernetaansluiting. Noch de X-135, noch de X102 C hebben deze aansluiting. Ze beschikken wel over een NMEA2000 netwerkpoort, maar daarmee kan je geen beelden overbrengen.

Met een Lowrance transducer switch kan je wel 1 transducer gebruiken voor beide toestellen; maar telkens 1 toestel tegelijk. Dus geen oplossing voor jullie probleem.

Helaas...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

X135 en X102C samen op 1 transducer? Empty Re: X135 en X102C samen op 1 transducer?

Bericht van robbert noteboom wo 12 dec - 9:07

Hoi Danny,
Dank voor je antwoord. Ik zag dat er een netwerkpoort achterop onze X135 zit, dus hoopte ik dat ze gelinkt konden worden. Kun je met zo'n switch het beeld direct overschakelen trouwens?

robbert noteboom

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

X135 en X102C samen op 1 transducer? Empty Re: X135 en X102C samen op 1 transducer?

Bericht van Danny Geysen do 13 dec - 9:32

Robbert,

Ik heb zelf zo'n switch nooit in de boot gehad. Maar ik zie geen reden waarom de omschakeling niet direct zou gebeuren.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

X135 en X102C samen op 1 transducer? Empty Re: X135 en X102C samen op 1 transducer?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum