De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lcx 37 en extra toestel

4 plaatsers

Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty lcx 37 en extra toestel

Bericht van marcel do 8 jan - 10:26

wat is op dit moment de goedkoopste oplossing om een tweede toestel aan te sluiten op 1 transdeuser. en is het dan mogelijk om met het 2 de toestel ook alle functies aan te stuuren. of dient het 2 de toestel alleen als scherm. en hoe zit dat met de nieuwe hd toestellen heb je met 1 hd toestel op 2 schermen dan hd beeld. mvg marcel ps ik heb een toestel met een geele aansluiting

marcel

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van Hans van Dinter vr 9 jan - 5:01

Ieder Lowrance toestel met een gele aansluiting is geschikt voor gebruik van meerdere toestellen op een transducer. Als je alleen een tweede toestel wilt aansluiten kun je volstaan met gele ethernet kabel van toestel naar toestel (alleen voor sonar beeld en diepteaanduiding). Je kunt er ook meerdere toestellen op een transducer laten werken, maar dan heb je een “Lowrance verdeeldoos” nodig. Wil je op je tweede toestel ook functies als temperatuur, snelheid, en enz. zichtbaar maken ( mist je dit natuurlijk op je hoofdtoestel hebt aangesloten) moet dit tweede toestel zijn aangesloten op je NMEA 2000 netwerk (rode aansluiting).
Hans van Dinter
Hans van Dinter
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van vexx zo 16 jan - 6:35

ik wil ook een Lowrance LCX37C en een Lowrance X510C met elkaar verbinden met de ENET kabel maar moet ik dan ook de NMEA 2000 kabel aansluiten van de X510C op de accu of allen als ik de functies van de LCX37C wil zien op de X510C zoals de snelheid,temperatuur?
en mocht ik dat niet willen zien dan moet ik allen de powerkabel aansluiten rood/zwart!
op de accu?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van Danny Geysen zo 16 jan - 7:32

Vexx,

Ik neem aan dat je de externe GPS-antenne van je LCX37C ook wilt gebruiken?
Dan zal je toch het NMEA2000-netwerk van stroom moeten voorzien, want de antenne wordt aangesloten op het netwerk. Let wel, het NMEA2000-netwerk mag maar 1x van stroom voorzien worden.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van vexx zo 16 jan - 7:42

het gaat mij allen om de dieptes die ik dan via de LCX naar de X510C kan sturen!
maar ik heb nu zowel de power kabel als de NMEA 2000 kabel aangesloten op de zelfde accu.(heb het nog niet gebruikt)
mag dat zo of moet ik allen de powerkabel gebruiken?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van Danny Geysen zo 16 jan - 7:58

Je mag het netwerk van stroom voorzien, maar je moet er wel voor zorgen dat er aan de uiteinden van het netwerk een Terminator zit.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van vexx ma 31 jan - 8:56

hoe kan ik zien dat mijn toestellen elkaar hebben gevonden via Ethernet?
en wat moet ik instellen bij de Lowrance X510C en de Lowrance LCX37C zodat ik alles kan zien van mijn hoofd toestel de LCX37C weer geeft?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lcx 37 en extra toestel Empty Re: lcx 37 en extra toestel

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum