De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

installatie in een kunststof boot

2 plaatsers

Ga naar beneden

installatie in een kunststof boot Empty installatie in een kunststof boot

Bericht van Jan N. do 6 okt - 20:50

Ik heb een Mark-5 DSI aangeschaft die ik wil gaan gebruiken in mijn trapkano. Nu zie ik in de (helaas) engelstalige beschrijving iets staan over een aarding.
De kano is echter volledig van kunststof en nu vraag ik mij af of zo'n aarding echt noodzakelijk is. En zo ja, wie heeft er tips hoe ik dat dan het beste kan doen?

Het is mijn bedoeling de transducer on de bodem aan de binnenkant van de kano te plaatsen, zodat ik geen gaten in de bodem van de kano hoef te maken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Werkt dat goed of ben ik toch genoodzaakt de transducer aan de buitenkant te bevestigen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Jan N.

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

installatie in een kunststof boot Empty Re: installatie in een kunststof boot

Bericht van Frenk Elings do 6 okt - 21:01

Mag ik eerst zo vrij zijn om te vragen of u het toestel in Nederland heeft gekocht ? Als dit het geval is zou u namelijk over een NL beschrijving moeten kunnen beschikken. Zo niet, mogen/kunnen wij u geen ondersteuning geven.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

installatie in een kunststof boot Empty Re: installatie in een kunststof boot

Bericht van Jan N. vr 21 okt - 3:59

Ja, ik heb het toestel in Nederland gekocht. Via internet bij een bedrijf in Giessen. Maar toch zat er alleen een engelstalige beschrijving bij.

Jan N.

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

installatie in een kunststof boot Empty Re: installatie in een kunststof boot

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum